معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: دو واحد فناور استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه های برتر جشنواره شیخ بهایی شدند.

درخشش واحدهای فناور در جشنواره شیخ بهاییسیامک آزادی  معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  با بیان اینکه جشنواره شیخ‌بهایی می‌تواند ایده‌های اولیه‌ای که در آن وارد می‌شود را تبدیل به ثروت کند گفت: پیاده‌سازی ایده‌ها و یافته‌های علمی است و در جشنواره شیخ‌بهایی شاهد به بار نشستن ایده‌هایی هستیم که در سطح استان به مرز تجاری‌سازی رسیده‌اند.

وی بیان کرد:در این جشنواره شرکت هایا شیمی رازی  از کرمانشاه در جشنواره شیخ بهایی، در بخش "کسب و کار آزاد" موفق به کسب "رتبه دوم" در بخش "فرصت های سرمایه گذاری" و برنده لوح زرین جشنواره و 10 میلیون تومان جایزه نقدی،شایسته تقدیر و دریافت لوح تقدیر جشنواره در بخش فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی شد.

  فریبرز عزیزی ازمدیران واحد های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه با طرح تولید تجهیزات بهره برداری از درخت بنه نفر اول طراحان کسب و کار بخش المپیاد دانشجویی  جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی وبرنده تندیس زرین جشنواره  و مبلغ 15 میلیون تومان جایزه نقدی  شد.

آزادی  افزود: در حاشیه این  جشنواره نیز کار آفرینان کرمانشاهی با سرمایه گذاران خارجی گفتگو کردند که در صورت پذیرش طرح می تواند زمینه ساز رشد بیشتر این  اختراعات فراهم شود.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ طرح در مرحله مقدماتی این دوره از جشنواره ثبت‌نام کرده بودند، بیان کرد: ۲۰۰ طرح داوری نهایی شده، همچنین در هشت برنامه برگزار شده در روز آخر جشنواره، حدود ۲۰۰ ارتباط رودرو بین سرمایه گذاران و کارآفرینان برگزار شد.

 

انتهای  پیام/ز

برگزاری جشنواره شیخ بهایی

برچسب ها: اخبار علمی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.