پرداخت بیش از ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تا کنون بانک‌های عامل استان برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ۱۴۱ میلیارد ۷۱۹ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: تاکنون ۱۴۰ درصد از تسهیلات ابلاغی از محل اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان به مبلغ ۱۴۱ میلیارد ۷۱۹ میلیون تومان با پیش بینی ۲ هزار و ۹۰۲ فرصت شغلی پرداخت شده است.

بابایی افزود: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت ۱۷ میلیارد ۶۵۳ میلیون تومان و ایجاد ۹۳۴ فرصت شغلی، بانک توسعه تعاون با پرداخت ۲۱ میلیارد ۵۷۸ میلیون تومان و ۴۸۸ فرصت شغلی، پست بانک با پرداخت ۲۲ میلیارد ۳۱۲ میلیون تومان با ایجاد ۵۰۴ فرصت شغلی و بانک کشاورزی با پرداخت ۷۹ میلیارد ۹۵۲ میلیون تومان با ۹۷۳ فرصت شغلی از محل اعتبارات روستایی و عشایری پرداخت کرده اند.

وی اضافه کرد: خروجی این تسهیلات باید همزمان دو مولفه اشتغال پایدار وارزش افزوده را بدنبال داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: واحد‌هایی که دریافت تسهیلات اشتغالزایی تعهدی را نداشته باشند نمی‌توانند از یارانه‌های پیش بینی شده در قانون بهره‌مند شوند.

بابایی از فرمانداران وکارگروه‌های شهرستانی واستانی خواست بر بنگاه‌های موسساتی که از این تسهیلات استفاده کرده اند، نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان قزوین

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار