مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را به کار گیرند به ازای هر مددجو ۲۰ میلیون تومان تا سقف پنج نفر، تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: بر اساس طرح بسته تشویقی برای ایجاد اشتغال مددجویان، کارفرمایانی که افراد تحت حمایت کمیته امداد را به کار گیرند به ازای هر مددجو ۲۰ میلیون تومان تا سقف پنج نفر، تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند .

مومنی افزود: کمیته امداد استان حتی این فرصت را فراهم کرده است تا، براساس اعلام نیاز کارفرمایان، مددجویان در دوره‌های آموزشی مهارت فنی و حرفه‌ای مورد نیاز آنان، آموزش داده شوند.

وی توضیح داد: کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را بکارگیری می‌کنند در سال نخست برای پرداخت ۱۰۰ درصد و در سال دوم برای پرداخت ۵۰ درصد از حق بیمه معاف هستند و این هزینه را کمیته امداد پرداخت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: مددجویان برای ایجاد اشتغال و دریافت تسهیلات اشتغال زایی باید مهارت فنی و حرفه‌ای داشته باشند و یا در صورت نداشتن مدرک معتبر در دوره‌های آموزش مهارت آموزی که براساس استعداد و توانایی آن‌ها برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد، موسسه خیریه اباصالح المهدی (عج) و سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت:: بر اساس این تفاهم نامه همکاری ۱۲ واحد مسکونی در منطقه سرپل ذهاب برای مددجویان زلزله زده فاقد مسکن احداث می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم شهروندان استان می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغ از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اهدا کنند.

انتهای پیام/

پرداخت وام قرض الحسنه به کارفرمایانی که مددجویان را به کار گیرند

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.