معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: هزار و ۴۷۰ نفر از مردم استان در قالب عامل و مُبلّغ افتخاری در جمع‌آوری زکات برای حمایت از نیازمندان همشهری خود، این نهاد را همراهی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به همکاری هزار و ۴۷۰ مُبلّغ افتخاری زکات با این نهاد گفت:در استان ۲۴۱ روستا زکات پرداخت می‌کنند.

به گفته فرهادی، زکات پرداختی مردم هر منطقه برای نیازمندان همان مناطق هزینه می‌شود و از شهر و روستای محل جمع‌آوری خارج نمی‌شود.

وی، میزان زکات جمع‌آوری‌شده در نیمه نخست امسال را بیش از شش میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان بیان کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: ۶۷ درصد از زکات مردم استان برای ارائه ۱۵ هزار و ۷۳۸ خدمت به نیازمندان مصرف‌شده است.

فرهادی اضافه کرد: عمده این خدمات در زمینهٔ معیشت، درمان، جهیزیه، تحصیل و مسکن نیازمندان انجام شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین همچنین گفت: ۳۳ درصد از زکات مردم قزوین در شش ماه نخست امسال برای ساخت و مرمت ۵۵ ساختمان عام‌المنفعه مانند مسجد، حسینیه و کتابخانه هزینه شد.

فرهادی گفت: مردم نیکوکار استان قزوین می‌توانند با شماره‌گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری ۳۳۸۰۸ از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به مراکز نیکوکاری به نیازمندان همشهری خود کمک کنند.

انتهای پیام/

جمع آوری بیش از شش میلیارد ریال زکات در استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.