معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاری های جدید ایجاد می کنند و سرمایه گذاران حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس کریمی،  معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری اردبیل در دیدار سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: زمین های خریداری شده بدون پیشرفت فیزیکی و راکد باید تعیین تکلیف شود و تلطیف فضای عمومی در شهرک ها و نواحی صنعتی بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعامل همکاری دستگاه های دولتی و خدمت رسان پیوسته مورد توجه قرار می گیرد افزود: به جهت ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی جدید و افزایش رشد صنعت و اشتغال و توسعه پایدار استان باید نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: استانداری اردبیل هرگونه همکاری و کمک به شهرک های صنعتی استان، در جهت حمایت از توسعه صنایع و ایجاد زیرساخت های لازم آمادگی دارد.

کریمی ضمن تاکید بر توسعه و ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی جدید  گفت:حمایت از صنایع  و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان از  مهم ترین برنامه های استانداری اردبیل بوده و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

در این دیدار سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان نیز گزارشی در رابطه با آخرین وضعیت نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی موجود در استان ارایه کرد.

انتهای پیام/ع

توسعه شهرک های صنعتی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار