سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: رفع دغدغه‌ها و تحقق مطالبات مردم از جمله وظایف خطیر مسئولان است که باید با جدیت پیگیری و دنبال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین معارفه معاون فرماندار نمین با بیان اینکه مردم سرمایه‌های عظیم اجتماعی انسانی هستند، اظهار داشت: رفع نیاز‌های مردم توسط نهاد‌های حاکمیتی نیازمند هم افزایی و دوری از بخشی نگری است.
وی با اشاره به اینکه تمام امور مرتبط با مردم باید با اخلاق مداری، مسئولیت پذیری و اخلاص انجام شود، گفت: با بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها باید پتانسیل‌های اقتصادی و عمرانی بخش‌های مختلف توسعه یابد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر لزوم توجه ویژه به اشتغال زایی در مناطق مختلف استان اردبیل تاکید کرد.
در این آیین با حکم استاندار اردبیل صفر جعفرلو به عنوان معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری نمین، نورالدین مرادی به عنوان بخشدار جدید ویلکیج و یوسف کریمی به عنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی نمین معرفی شدند.
انتهای پیام/ح

لزوم توجه ویژه به اشتغال زایی در مناطق مختلف استان اردبیل

برچسب ها: مطالبات مردم ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.