رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع و کشف بیش از ۲۰ کیلو گرم هروئین در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "علیرضا دلیری" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای این باند ۴ نفره به صورت گسترده، اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان کرده و در اختیار جوانان قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، دستگیری این باند را در دستور کار قرار داد و با انجام کار‌های اطلاعاتی، اعضای باند و مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری اعضای باند اقدام کردند.

سرهنگ دلیری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان،بالغ بر ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه یادآوری کرد: کشف ۷۵۰ کیلوگرم مواد پیش ساز برای تولید هروئین دیگر اقدام پلیس در این عملیات بود.

وی در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر،عاملان توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ت

برخورد نیروی انتظامی و قوه قضائیه با عاملان قاچاق مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.