۳۵۴ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه پرداخت شد.

محمدرضا یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از پرداخت تعداد ۱۱۶ فقره وام به مبلغ ۳۵۴ میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران به مددجویان تحت حمایت خود خبر داد و گفت:کمیته امداد با شعار بهره جای دیگری است از طریق صندوق امداد ولایت وام‌های کارگشایی با مبالغی بین یک میلیون تا پنج میلیون تومان برای رفع مشکلات مددجویان و نیاز‌مندان پرداخت کرده است.

وی افزود: به ۶۳ نفر از مددجویان بیش از ۱۸۹ میلیون تومان وام کارگشایی ازمنابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۵۳ نفر به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان از طریق بانک مهر ایران در ۹ ماهه سال ۹۷ پرداخت شده است.

رئیس امداد گلوگاه ادامه داد: وام کارگشایی در بخش‌های تحصیلی، مسکن، معیشت، درمان و جهیزیه به مددجویان پرداخت میشود و این تسهیلات به صورت قرض الحسنه در اقساط بلند مدت و بدون بهره در اختیار مددجویان قرار میگیرد.

محمد رضا یعقوبی در خصوص منابع تامین اعتبار وام کارگشایی گفت:بخشی از این منابع از طریق بازپرداخت اقساط، بخشی از طریق درآمد‌های محلی و بخشی نیز از طریق سپرده گذاری خیران در صندوق امداد ولایت تامین میشود که هم اکنون مددجویی در نوبت دریافت وام قرار ندارد.

وی گفت:: مردم خیر و نوع دوست گلوگاه، بازاریان و اصناف میتوانند با سپرده گذاری در صندوق امدادولایت زمینه ساز رفع مشکلات مددجویان شوند.

در گلوگاه ۱۶۵۷ خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ک



پرداخت ۳۵۴ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گلوگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.