مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران از پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی به ۸۲۵ نفر از مددجویان این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدزین‌العابدین پرواسی مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت مازندران با اشاره به اینکه سقف پرداخت تسهیلات خودکفایی حداکثر ۱۵ میلیون تومان است، گفت:۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از وام در بخش اشتغال به ۸۲۵ نفر از مددجویان پرداخت شد.

وی افزود: ۱۹ میلیارد و ۹۱۶ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران از طریق صندوق امداد ولایت در ۹ ماه امسال پرداخت شد.

پرواسی گفت: وام قرض‌الحسنه به‌منظور رفع مشکلات مددجویان درقالب وام اشتغال و کارگشایی وتامین مسکن به چهار هزار و ۶۰۱ نفر به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران با اشاره به پرداخت تسهیلات کارگشایی گفت:هشت میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان از وام پرداخت‌شده در بخش کارگشایی درزمینه‌هایی مانند هزینه درمان تأمین جهیزیه، پرداخت بدهی، لوازم ضروری زندگی، عمرانی و در سایر موارد به سه هزارو ۵۵۸ مددجو پرداخت‌شده است.

وی با بیان اینکه ۶۵۱ میلیون تومان وام برای تعمیر، تکمیل، بازسازی و خرید و ساخت مسکن مددجویان پرداخت شد، افزود:برای پاسخگویی به متقاضیان و مددجویان مازندرانی در نوبت دریافت وام قرض الحسنه، مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند با سپرده گذاری در این صندوق زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.

انتهای پیام/آ

پرداخت وام اشتغالزایی به مددجویان مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.