معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دارو و ملزومات پزشکی ضروری و مورد نیاز مراکز درمانی تامین می‌شود.

اهتمام به تامین هدفمند دارو و ملزومات پزشکی در خراسان رضوی / توجه و تاکید به تامین دارو با نگاه گردشگری سلامت در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، عباس اخگری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بازدید از شبکه بهداشت و درمان فریمان با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده و مدیریت مناسب، دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و شبکه‌های بهداشتی و درمانی برای شش ماه پایانی سال تامین و ذخیره سازی شد و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری شد، گفت: در حال حاضر برنامه ریزی برای تامین دارو و ملزومات ضروری برای ایام نوروز و سه ماهه نخست سال آینده در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران شبکه‌های بهداشتی و درمانی در تامین هدفمند دارو و ملزومات مورد نیاز نقش بسیار مهمی دارند تصریح کرد: در این راستا تمامی خرید‌های این حوزه در شهرستان‌ها باید با هماهنگی مدیران ستادی انجام شود.

اخگری با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مناسب به مردم مهمترین هدفی است که دنبال می‌شود اظهار داشت: به طور حتم با مشارکت و هماهنگی تمامی مسئولان و مدیران در حوزه‌های ستادی و شهرستان‌ها می‌توان به بهترین شکل خدمات را به مردم ارائه داد.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی و مشهد به دلیل حضور سالانه میلیون‌ها زائر از شرایط ویژه‌ای در حوزه سلامت برخوردار است ادامه داد: به همین منظور باید تمام اقداماتی که در این حوزه صورت می‌گیرد به صورت برنامه ریزی شده و هماهنگ باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه حضور در شهرستان‌ها و بازدید از روند ارائه خدمات در دستور کار معاونت قرار دارد اظهار داشت: بر اساس این بازدید‌ها مدیران‌های ستادی بخش‌های مختلف در شبکه‌های بهداشت و درمان اعم از بیمارستان ها، کارخانه‌های تولید مواد غذایی و داروخانه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

بازدید از کارخانه‌های تولید مواد غذایی، داروخانه‌های خصوصی و بیمارستانی از دیگر برنامه‌های معاون غذا و دارو و مدیران این حوزه در فریمان بود.

انتهای پیام//آ. ف


تامین دارو و ملزومات پزشکی مورد نیاز خراسان ضوی در شش ماهه پایانی سال ۱۳۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.