مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: طرح بهره مندی مادران باردار کم برخوردار قوچان از خدمات رایگان سونوگرافی در قوچان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،اردشیر کارامد مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان با تاکید بر لزوم حمایت از مادران کم برخوردار در بخش‌های تغذیه ای، تشخیصی و درمانی گفت: سونوگرافی تمامی مادران باردار ارجاعی از مناطق روستایی قوچان در مرحله اول رایگان و درمرحله دوم با ۷۰درصد تخفیف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از بانوان باردار در مناطق شهری نیز به علت عدم توان پرداخت هزینه‌ها قادر به انجام سونوگرافی‌های دوران بارداری نیستند تصریح کرد: با تفاهم منعقد شده تمامی مادران باردار بی بضاعت در مناطق شهری نیز جهت انجام آزمایشات سونوگرافی مشکلی نداشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان در رابطه با طرح سونوگرافی رایگان گفت: در این طرح ماما‌های مراکز خدمات جامع سلامت با انجام بررسی دقیق، مادران باردار بی بضاعت را شناسایی و با برگه ارجاع به مراکز سونوگرافی طرف قرارداد معرفی می‌کنند تا باحمایت از این افراد، در صورت وجود مشکلات بارداری اقدامات درمانی آغاز شود.

انتهای پیام//آ. ح
 

اجرای طرح سونوگرافی رایگان به مادران باردار قوچانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار