مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: با اقدامات صورت گرفته توسعه پروژه غربی خط ۴ مترو تسریع می‌یابد تا شاهد استفاده و بهره برداری هرچه سریعتر شهروندان از سه ایستگاه این خط باشیم.

توسعه پروژه غربی خط ۴ مترو سرعت می‌گیردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در جلسه‌ای که امروز با حضور رجبعلی خسروآبادی، شهردار منطقه ۵، مدیران، پیمانکار و مهندسان مشاور این خط برگزار شد، اظهار کرد: باحمایت‌های شهردار منطقه و بررسی‌های صورت گرفته، هرچه سریع‌تر مشکلات موجود حل و فصل شده و شاهد سرعت و شتاب در روند علملیات اجرایی این خط خواهیم بود.

به گفته مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) این بخش از خط؛ طولی در حدود ۴ کیلومتر دارد و ۳ ایستگاه را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: با توسعه غربی خط ۴، سه ایستگاه حکیم، شاهین و میدان چهار باغ در شهر تهران راه اندازی و به بهره برداری می‌رسد.

امام افزود: این پروژه از پروژه‌های مهم مترو به شمار می‌آید که در صورت راه اندازی و بهره برداری به اهالی منطقه ۵ خدمت رسانی کرده و از تراکم ترافیکی شریان‌های غربی شرقی همچون بزرگراه همت و بزرگراه حکیم می‌کاهد.

در پایان این نشست علی امام، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، به همراه خسروآبادی، شهردار منطقه ۵، مدیران، پیمانکار و مهندسان مشاور از روند توسعه غربی این خط بازدید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار