
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت قزوین با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایت بیمه سلامت گفت: این طرح در زمینه نظارت بر نحوه ارایه خدمات مربوطه در مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و همچنین ثبت و پیگیری شکایات بیمه شدگان و ارایه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای بیمه شدگان اجرا شده است.
بهرامی افزود: بیمه شدگان میتوانند شکایت، پیشنهاد و درخواستهای خود را از طریق تلفن ۱۶۶۶ با مدیران ارشد این مرکز در میان بگذارند.
مدیرکل بیمه سلامت قزوین گفت: بیمه شدگان همچنین میتوانند روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح از طریق همین شماره با مدیرکل بیمه سلامت به صورت مستقیم ارتباط برقرار و شکایت، انتقاد و درخواستهای خود را مطرح کنند.
بهرامی افزود: اداره کل بیمه سلامت تمامی شکایت و انتقادها از تمامی مراکز طرف قرارداد را با جدیت پیگیری میکند.
هم اکنون ۴۶۰ هزار و ۱۶۰ نفر در استان قزوین تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۲۴۳ هزار و ۶۰۹ نفر آنها را روستاییان و ۱۳۵ هزار و ۶۱۷ نفر نیز دارندگان بیمه سلامت همگانی تشکیل میدهند.
انتهای پیام/