قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در آبان ماه سال جاری ۱۳ هزار خانوار جدید به چرخه حمایتی این نهاد وارد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تأسیس این نهاد تاکنون ۷۷۶۰ مسکن برای مددجویان احداث و خریداری‌شده و ۴۰ هزار مورد خدمات عمرانی در زمینه تعمیرات به نیازمندان ارائه‌شده است.

مبشری با اشاره به اینکه در ۳۹ ساله انقلاب ۳۱۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان پرداخت‌شده است، اظهارکرد: تاکنون ۳۰ هزار و ۷۵۸ طرح اشتغال بااعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجراشده و از محل اجرای این طرح‌ها ۱۰ هزار خانوار به خودکفایی رسیده و چرخه حمایت این نهاد خارج‌شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی از محل اعتبارات کمیته امداد را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان و اضافه کرد: در ۳۹ سال گذشته به مددجویان و افراد نیازمند ۸۴ هزار و ۱۸۸ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی بااعتبار ۶۳ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

مبشری پرداخت ۴۶ هزار و ۷۴۶ مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج، بیمه اجتماعی ۱۱ هزار و ۲۰۷ نفر، بیمه درمانی ۱۰ هزار و ۸۰۸ نفر، پرداخت کمک‌هزینه به ۱۲ هزار دانش‌آموز و دانشجو و پرداخت خدمات موردی به ۷۲ هزار و ۴۱۸ نفر را از دیگر اقدامات ۳۹ ساله این نهاد برشمرد.

وی اضافه کرد: امید است با همراهی همه مسئولان و راهنمایی و حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در استان و به یاری خدا بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری به نیازمندان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ژ

پرداخت 315 میلیارد به مددجویان از ایتدای انقلاب

برچسب ها: کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.