مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارش باران تا اواسط امروز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان درخصوص وضعیت هوا در استان گفت: بارش باران تا اواسط وقت امروز بصورت پراکنده در نیمه شرقی استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود مه یا مه رقیق تا روز چهارشنبه هفته جاری پدیده غالب در استان باشد.

سبزه‌زاری با بیان اینکه امروز دمای هوا در ۸ شهر خوزستان به کم‌تر از ۱۰ درجه رسید افزود: حداقل دمای امروز صبح دوشنبه ۱۰ دی‌ماه در دهدز به ۳ درجه سانتی‌گراد و حداقل دما در بستان و شوش به ۵ درجه، ایذه، شادگان، گتوند و هندیجان ۸ درجه و در آبادان به ۹ درجه سانتی‌گراد رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اذعان داشت: حداقل دما در شهر‌های شوشتر، دزفول، حسینیه اندیمشک، لالی و مسجدسلیمان ۱۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شد، همچنین شهر‌های اهواز، ماهشهر، بهبهان و رامهرمز حداقل دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

وی تصریح کرد: همچنین حداقل دما در امیدیه ۱۲ درجه و در آغاجاری ۱۳ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است و در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی در دمای استان نخواهیم داشت.

سبزه زاری با اشاره به میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته تا صبح امروز بیش‌ترین بارندگی در دهدز با ۱۷.۱ میلیمتر و در ایذه با ۱۵.۵ میلیمتر ثبت شده است.

وی: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با ۲۰ و دهدز با ۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استن خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۱۱ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.