تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که فصل جدید لیگ برتر را با مشکلات مالی آغاز کرد، برای جذب بازیکن جدید نیز مشکل دارد.

بحران مالی در مسجد سلیمانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که بعد از صعود به لیگ برتر فوتبال کشورمان فصل را با مشکلات مالی آغاز کرد، در تعطیلات نیم فصل و پنجره نقل و انتقالاتی نیز برای جذب بازیکن جدید مشکل دارد.

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که از هفته پنجم لیگ برتر کشورمان هدایت این تیم را بر عهده گرفته است توانست شرایط این تیم را نسبت به ابتدای فصل بهبود بخشد و در طول نیم فصل این تیم جنوبی را از انتهای جدول لیگ جدا کند تا به ماندن در این مسابقات که به گفته ی خود مرزبان اصلی ترین هدف این تیم تا پایان فصل است برسند.

مسجد سلیمانی ها در بازی هایی که با هدایت مرزبان انجام دادند در خلق موقعیت گلزنی عملکرد خوبی داشتند اما در زدن ضربات آخر چندان خوب کار نکردند تا گل نزدن تبدیل به یکی از نقاط ضعف این تیم شود. آنها برای رفع این مشکل قطعا نیاز به یک مهاجم گلزن دارند.

ابتدای فصل میلاد فراهانی، با دستور عبدالله ویسی به این تیم اضافه شد تا درون دروازه نفتی ها قرار بگیرد. اما فراهانی در ادامه زیر نظر مرزبان با او به مشکل خورد و به شکل توافقی از این تیم جدا شد. بعد از جدایی فراهانی، حبیب فرعباسی دروازه بان 21 ساله این تیم به ترکیب اضافه شد و عملکرد بسیار خوبی نیز از خود نشان داد. اما باجدایی فراهانی نفتی ها الان فقط یک دروازه بان دارند و  برای ادامه فصل قطعا به یک دروازه بان دیگر نیاز خواهند داشت و در این نیم فصل باید به دنبال جذب آن باشند.  

این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که این تیم نفتی قبل از اینکه بخواهد به دنبال بازیکن جدید برود باید به دنبال این باشد تا بتواند از راهی پول بدست آورد چون طبق گفته ی مسئولان این باشگاه منبع مالی شان بسیار محدود است و انها تمام تلاششان را می کنند تا بتوانند قراردادهای بازیکنانشان را پرداخت کنند و جذب بازیکن جدید کار دشواری خواهد شود.

مرزبان در مورد جذب بازیکن جدید برای نیم فصل دوم گفت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم، اما هنوز منابع مالی مان مشخص نشده است و امکان دارد که اصلا نتوانیم بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم.

او در مورد اینکه اگر منابع مالی تامین شود در چه پست‌هایی بازیکن جذب خواهند کرد گفت: ما در خط حمله دچارمشکل هستیم و باید دید چه کاری در فصل نقل و انتقالات می‌توانیم انجام دهیم.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد اینکه تا الان چند درصد از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شده است گفت: تا الان توانسته ایم 10 تا 20 درصد از قرارداد بازیکنانمان را پرداخت کنیم.

او ادامه داد: برای جذب بازیکن جدید به دنبال تامین منابع مالی مان هستیم و هنوز نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم. در صورتی که منابع مالی تامین نشوند نمی توانیم در نیم فصل بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.


بیشتر بخوانید:

مرزبان در نیم فصل به دنبال چه بازیکنانی است؟

مرزبان: بازیکنان نفت زمانی که خوب بازی نمی‌کنند هم می‌توانند نتیجه بگیرند

ذوب آهن اصفهان ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / تساوی یک امتیازی در روز چالش داوری


انتهای پیام/

مشکلات مالی مانع مسجد سلیمانی ها برای جذب بازیکن جدید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار