یک واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۵۰ متر مربع با هزینه‌ای به ارزش ۴۵ میلیون تومان با کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) دودانگه ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی دامادی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دودانگه، گفت: یک واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۵۰ متر مربع با هزینه‌ای به ارزش ۴۵ میلیون تومان با کمک بلاعوض کمیته امداد و مشارکت بسیج سازندگی برای یکی از ایتام تحت حمایت در دودانگه ساخته می‌شود.

وی افزود: در حرکتی خودجوش اهالی روستای مسکوپای دودانگه در قالب اردوی جهادی نسبت به خاک برداری پی این ساختمان اقدام کردند و مقرر شد، در چند نوبت دیگر نیز برای ساخت این واحد مسکونی کمک کنند.

دامادی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت در دودانگه گفت: دو واحد مسکن مددجویی مجموعا به مساحت ۱۲۰ متر مربع به ارزش ۱۲۸ میلیون تومان ساخته، تکمیل و به مددجویان تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دودانگه با بیان اینکه بیشترین افراد تحت حمایت کمیته امداد دودانگه را سالمندان تشکیل می‌دهند، افزود: انشعابات گاز، تامین لوازم منزل، تعمیرات پوشش سقف از جمله خدمات عمرانی است که به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی گفت: هزار و ۵۸۷ نفر در دودانگه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

مسکن ایتام در دودانگه ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.