رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از حمایت‌های وزارت ورزش و‌کمیته ملی المپیک از این رشته قدردانی و از برنامه‌ریزی‌ها برای حضور شایسته وزنه‌برداران در المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در یاسوج گفت: با توجه به پشت سر گذاشتن اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کادر فنی به ملی‌پوشان استراحت دادند تا در مناطق تمرینی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در خصوص اردوی بزرگسالان افزود: اردوی بزرگسالان هفته گذشته انجام و تعداد قابل توجهی از قهرمانان زبده این رشته برای برنامه‌های آتی سال آینده زیر نظر گرفته شدند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بیان کرد: اردوی تیم بزرگسالان مجددا ۲۸ دی ماه برگزار می‌شود، ضمن اینکه هم‌اکنون اردوی تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان در تهران در حال برگزاری است.

مرادی گفت: جام فجر یکی از مراحل بسیار مهم حضور در المپیک است که این مسابقات ۱۰ تا ۱۴ اسفند ماه به میزبانی استان خوزستان و شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد:ما مسابقات بین‌المللی، رویدادهای برون مرزی و قهرمانی جهان را در پیش داریم که همه این رویکردها برای حضور شایسته تیم ملی در المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به حمایت از تیم‌های ملی وزنه‌برداری مردان و زنان گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت های خوبی از رشته وزنه‌برداری دارند که جای تقدیر دارد.

 انتهای پیام/غ

حمایت وزارت ورزش و‌ کمیته ملی المپیک از وزنه‌برداری

برچسب ها: المپیک ، وزنه برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.