ملی پوش پاراتکواندو گفت: پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ۲ کلاسبندی برگزار می‌شود و به همین دلیل من نمی‌توانم در این دوره شرکت کنم.

نبوی: نمی‌توانم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کنم/هنوز هم تنها بانوی پاراتکواندو ایران هستممهتاب نبوی ملی پوش پاراتکواندو بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا که در کشور ویتنام برگزار شد تمریناتم را به صورت غیرمتمرکز زیر نظر سارا نوروزی مجدد پیگیری کردم تا برای رقابت‌های قهرمانی جهان که بهمن ماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود شرکت کنم.

او ادامه داد: مسابقات جهانی ترکیه ۱۰۰ امتیاز دارد و در صورتی هم که بتونم این امتیاز را بدست آورم و رنکینگم را ارتقا دهم به دلیل اینکه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها در ۲ کلاس بندی برگزار می‌شود به همین دلیل من نمی‌توانم در این دوره شرکت کنم.

نبوی افزود: در کلاس بندی که من قرار دارم حریفان چندانی وجود ندارند به همین دلیل در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه هم مانند مسابقات قهرمانی آسیا در کلاس بندی بالاتر مبارزه کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد که در این کلاس هم مدال کسب کنم.

ملی پوش پاراتکواندو عنوان کرد: در رده مردان پاراتکوندوکاران زیادی وجود دارند، اما هنوز در شهر شیراز بانوان برای حضور در رشته پاراتکواندو اقدام نکردند و همچنان تنها بانوی ملی پوش پاراتکواندو در ایران هستم. البته امیدوارم که در سلال‌های آینده تعداد بانوان ملی پوش بیشتر شود تا مانند رده مردان بتوانیم برای ایران افتخار آفرینی کنیم.

نبوی در مورد حریفان حاضر در این دوره از مسابقات قهرمانی گفت: مربی ام حریفانم را آنالیز کرده است و با بررسی نقاط ضعف و قوت آن‌ها برنامه تمرینی ام را پیگیری می‌کنم تا بتوانم در ترکیه خوشرنگ‌ترین مدال را بدست آورم.


بیشتر بخوانید:

پوررهنما سهمیه صد در صدی پاراالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

خانلرخانی: انتخاب ملی پوشان به آمادگی آن‌ها بستگی دارد


انتهای پیام/

اظهارات نبوی درباره مسابقات پاراتکواندو جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار