دستگیری جاعل اسناد موتور سیکلت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف پیش‌دستانه جعل و دستگیری جاعل اسناد موتور سیکلت در این استان خبر داد.

دستگیری جاعل اسناد موتور سیکلت در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: برابر اطلاعات رسیده به پلیس آگاهی استان همدان مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در یکی از خیابان های شهر همدان دارای مغازه موتورسیکلت فروشی است و اقدام به جعل قولنامه و کپی برگ سبز موتور سیکلت های توقیفی و مشکل دار برای ترخیص از پارگینک راهور می کند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از کارآگاهان این یگان به آدرس اعلامی عزیمت و در بازرسی از مغازه نامبرده، ۲ فقره قولنامه جعلی مربوط به موتورسیکلت کشف و نامبرده دستگیر و به همراه اسناد مجعول به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده با اعتراف به بزه ارتکابی خود بیان داشت جهت ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و مشکل دار در پارگینک راهور در منزل با استفاده از سیستم و پرینتر مربوطه اقدام به تغییر مشخصات مالک وسیله نقلیه در شناسنامه مالکیت (برگ سبز) می کرده و پس از جعل آن و ارائه به متقاضی، مبالغی دریافت می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پرونده متشکله به همراه متهم و اسناد مکشوفه به دادسرای عمومی و انقلاب همدان ارسال و نامبرده با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ د

جاعل اسناد موتور سیکلت در همدان دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.