فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند جعل و کلاه‌برداری به ارزش ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

دستگیری باند جاعل با ۹ میلیارد ریال کلاهبرداری در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سردار حاجی محمدمهدیان نسب در تشریح این خبر گفت: سال ۹۳ پرونده‌ای با عنوان جعل و کلاه‌برداری و فروش مال غیر با اعلام شکایت شاکی در اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی همدان تشکیل شد و شاکی در اظهارات خود بیان داشت فردی به همراه فرزندش، پس از جلب اعتماد وی و نشان دادن یک قطعه زمین مسکونی دریکی از مناطق مرفه نشین همدان، با تبانی کارمند یکی از ادارات و جعل سند اقدام به فروش آن به مبلغ ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کرده و متواری شده اند.


وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع با توجه به‌احتمال تبانی، متواری شدن متهمان، ارزش کلان مبلغ کلاه‌برداری شده و شکات احتمالی دیگر، رسیدگی به این پرونده به دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی محول شد.

وی اظهار داشت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ملک فروخته‌شده متعلق به غیر و متهمان دارای چندین پرونده دیگر از جمله کلاه‌برداری در دادسرای کیفری و حقوقی همدان هستند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به همکاری اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی و محرز شدن حضور متهمان دریکی از استان های همجوار، اظهر داشت: در پی رصد فنی شبانه‌روزی و مراقبت مستمر، در نهایت محل اختفاء متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دو متهم در این شهرستان و در عملیات دیگری همدست آنان که کارمند یکی از ادارات استان همدان بود دستگیر و هر سه متهم به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در پی تحقیقات فنی و مواجهه حضوری صورت گرفته بین متهمان و با توجه به مدارک و مستندات کافی علاوه بر اعتراف به جعل سند و کلاه‌برداری ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی، به دو فقره جعل و کلاه‌برداری دیگر معترف و با قرار قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار