زیاد النخاله در مصاحبه با شبکه العالم اعلام کرد به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تا بازگشت فلسطین اشغالی به مردم فلسطین ادامه می‌دهیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی: تا بازگشت کامل سرزمین اشغالی به مردم فلسطین به مقاومت ادامه می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با این شبکه خبری گفت: ما از اصول خود کوتاه نمی‌آییم و به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تا بازگشت (کامل) فلسطین به مردم فلسطین ادامه می‌دهیم.

او افزود: هدف طرح سازش، حمایت از رژیم صهیونیستی است. همه طرح‌های سازش ناکام مانده زیرا کوچکترین هدف ملت فلسطین را محقق نساخته است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره طرح ترامپ موسم به «معامله قرن» اظهار کرد: معامله ترامپ امروز عنوان جدیدی برای یک توطئه جدید و تحمیل نوعی تروریسم بر منطقه است. معامله ترامپ از زمان طراحی با شکست روبرو شد و در منطقه چیزی را تغییر نداد.

زیاد النخاله در ادامه پیرامون افزایش قدرت مقاومت گفت: مقاومت با چالش‌ها قدرت می‌گیرد و وسایل جدیدی برای مقابله با آن ابداع می‌کند، ملت فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه به احقاق حقوق خود ادامه می‌دهد، نیرو‌های مقاومت، توانمندی خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی اثبات کرده و ملت فلسطین نیز مقاومت را از خود می‌داند و از آن حمایت می‌کند.

او تاکید کرد: پیام ملت فلسطین این است که مقاومت عنوانی از یک مرحله به شمار می‌رود و ملت فلسطین نیز این گزینه را کنار نخواهد گذاشت، رژیم صهیونیستی به امید خدا رو به نابودی است.

زیاد النخاله افزود: مقاومت هم اکنون برای مقابله با طرح صهیونیستها دارای امکانات دفاعی و انسانی مناسبی است. نیرو‌های مقاومت در مقابله با طرح‌های صهیونیستی قدرت زیادی دارند. کشور‌های عربی در چرایی مسئله حضور اسرائیل در منطقه مانده‌اند.

او خاطرنشان کرد: توافق اسلو، ناکامی وحشتناکی را اثبات کرد. از این توافق فقط هماهنگی امنیتی با اشغالگران باقی مانده است. ما با اشغالگری واقعی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و شهرک هایش روبرو هستیم. از تشکیلات خودگردان می‌خواهیم برای مذاکره سر یک میز بنشینیم در غیر این صورت زمان مذاکره منقضی خواهد شد، هیچ کس حق ندارد از حقوق ملت فلسطین چشم پوشی کند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر افزایش قدرت نیرو‌های مقاومت مجددا تاکید و اظهار کرد: مقاومت مسلحانه به عنوان راه اصلی در مقابله با اشغالگران باقی خواهد ماند. طرح‌های سازش با شکست روبرو شده و از سوی دیگر نیروی مقاومت قدرت یافته است. نیرو‌های مقاومت با اثبات حضور قدرتمند میدانی خود توانسته اند توازن قدرت در منطقه را تغییر دهند.

دبیرکل جهاد اسلامی با تاکید بر این مهم که مقاومت هم اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان از مقاومت حمایت می‌کنند.

او تصریح کرد که حضور پررنگ نیرو‌های مقاومت در درگیری‌های اخیر اشغالگران را سردرگم کرده است. دشمن برای اولین بار از طریق میانجی مصری در درگیری‌های اخیر خواهان آتش بس شد و اگر به جنگ ادامه می‌داد همه شهر‌ها را هدف قرار داده بودیم.

دبیر کل جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: اسرائیل در درگیری‌های آتی غافلگیر خواهد شد. در درگیری‌های اخیر هیچ یک از نیرو‌های مقاومت در مرز‌ها به شهادت نرسیدند که این مسئله دشمن را غافلگیر کرد. مقاومت توانایی حمایت از ملت فلسطین را دارد.

النخاله در ادامه افزود: ما از زیر زمین و آسمان با دشمن مقابله می‌کنیم و صهیونیست‌ها باید همه جا منتظر ما باشند. ما یقین داریم که بر اسرائیل پیروز خواهیم شد و این رژیم نابود خواهد شد. به مقاومت ادامه می‌دهیم و عقب نخواهیم نشست. نیرو‌های مقاومت منطقه با یکدیگر در ارتباط هستند و این همکاری حد و مرزی ندارد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی اظهار کرد: همه محور‌های مقاومت در درگیری بعدی شرکت خواهند کرد. نیرو‌های مقاومت و محور مقاومت برنامه و طرح‌هایی برای مقابله با دشمن دارند. هماهنگی استراتژیکی میان گروه‌های مقاومت نوار غزه وجود دارد و اتاق عملیات مشترک را حفظ کرده و آن را تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام/

مصاحبه زیاد النخاله با شبکه العالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار