رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مصممیم سهمیه تیراندازان کشورمان در المپیک را افزایش دهیم و برای اولین بار نیز سهمیه رشته اهداف پروازی را کسب کنیم.

ایران کشوری درحال توسعه در رشته تیراندازی است/ابقا رییس هیات استان کرمانشاه به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی  در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی کرمانشاه که امروز(9 دی) برگزارشد، به تاکیدات دین اسلام و بویژه پیامبراکرم(ص) درخصوص یادگیری رشته تیراندازی اشاره کرد و گفت:  تا پیش از برگزاری مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا تیراندازی ایران تنها سه مدال با حدود پنج فینالیست در مسابقات آسیایی داشت، اما در این مسابقات علیرغم اینکه تعداد ورزشکاران اعزامی ما با کاهش 20 درصدی همراه بود، توانستیم هفت فینالیست و یک مدال کسب کنیم که نسبت به دوره های گذشته عملکرد قابل قبولی است، ولی درمجموع کارنامه خوبی برای ما نبود.

وی بااشاره به موفقیت ورزشکاران تیرانداز ایرانی در مسابقات جهانی کره جنوبی پس از مسابقات آسیایی جاکارتا، عنوان کرد: در این مسابقات برای اولین بار در تاریخ تیراندازی ایران ورزشکاران ما در بخش تیمی و انفرادی توانستند مدال جهانی کسب کنند و این پیام را به سایر کشورهای قدرتمند این رشته بدهند که ایران کشوری درحال توسعه در رشته تیراندازی است.

دادگر از برنامه ریزی برای حضور درخشان تیراندازان ایرانی در مسابقات المپیک 2020 خبرداد و یادآورشد: در تاریخ تیراندازی ایران تاکنون هفت تا هشت سهمیه حضور در مسابقات المپیک را داشته ایم، اما هیچ مدالی کسب نکرده ایم. دربخش اهداف پروازی نیز سهمیه ای تابحال نداشته ایم.

 گفتنی است  : رضا نظری برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه از اعضای مجمع این هیات رای اعتماد مجدد گرفت.  

مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی کرمانشاه امروز (۹ دی) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار و رضا نظری در سمت رییس این هیات ابقاء شد.  

پس از انجام رای گیری از مجموع ۱۷ رای ماخوذه اعضای مجمع، رضا نظری با کسب ۱۶ رای موافق بر مدت چهارسال دیگر در ریاست هیات تیراندازی کرمانشاه ابقاء شد.  
 
انتهای پیام/ز

 



برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.