رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه گفت : طرح استعدادیابی تیراندازی در ۲ بخش پسران و دختران از مبتدی تا پشرفته در کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا نظری رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه از برگزاری طرح استعدادیابی تیراندازی در کرمانشاه خبر داد و گفت : هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با برگزاری طرحی استعدادیابی از مبتدی تا پشرفته، افراد صاحب استعداد و توان پیشرفت در این رشته را شناسایی می‌کند.

وی به طرح محدودیت سنی برای حضور در طرح استعدادیابی اشاره و بیان کرد: دختر و پسر سنین 12 تا 17 سال برای نیمه دوم سال 97 می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این طرح از امروز تا 22 مهرماه جاری در سالن تیراندازی شهید ابوالحسن یاری (پارک شاهد روبروی سازمان میراث فرهنگی) مجهز به بهترین تجهیزات در غرب کشور زیر نظر مربیان استعدادیابی استان انجام می‌شود.

ورود ستارگان جدیدی به عرصه تیراندازی و شکوفا شدن استعدادهای نهفته هدف اجرای این طرح است که نظری در ادامه گفت‌وگو به آن اشاره و بیان کرد: همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 سالن تیراندازی شهید ابوالحسن یاری آماده ثبت‌نام از علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت سنی در طرح استعدادیابی تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.