رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: نیمه نخست امسال ۶۳ هزار و ۹۸۱ نفر ساعت خدمات آموزشی در سه فرهنگسرای شهرداری کرمانشاه ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این آموزش‌ها در دو بخش آموزش‌های عمومی و مهارتی و آموزش‌های تخصصی ارائه شده، افزود: این آموزش‌ها با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی و فرهنگ شهروندی در سه فرهنگسرای گل نرگس، شهر و کوثر ارائه شده است.

وی گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۷۵۲ نفر ساعت آموزش در فرهنگسرای کوثر، ۹ هزار و ۵۴۳ نفر ساعت در فرهنگسرای شهر و شش هزار و ۶۸۶ نفر ساعت آموزش در فرهنگسرای گل نرگس ارائه شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۱۷۰۰ فراگیر در این دوره ها افزود: این دوره‌ها در قالب کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و هنری، مشاوره‌های فردی و گروهی، انجمن‌ها و سمن‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزش شهروندی و رفتار اجتماعی با هدف‌ گذران اوقات فراغت در ایام بهار و تابستان، ارتقاء فرهنگ شهروندی و فرهنگ عمومی و ایجاد فضای آرامش بخش در جامعه و فضاهای فرهنگی شهر برگزار شده است.

عبدالمالکی با اشاره به استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی در نیمه دوم سال، عنوان داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در مجموع میزبان برگزاری بیش از ۶۰ عنوان کلاس آموزشی فرهنگی، هنری و اجتماعی در بخش های عمومی، مهارتی و تخصصی است .

 

 

انتهای پیام/د

استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی در نیمه دوم سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.