مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی بهترین تصمیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و فرماندهی انتظامی استان افزود: به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی مجموعه کشت و صنعت مغان، واگذاری این مجموعه بهترین تصمیم در جهت جلوگیری از اعتراضات کارگری و پرداخت مطالبه کارگران این مجموعه با مدریت بخش خصوصی می‌باشد.
وی تصریح کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین جامعه کار و تلاش استان اردبیل تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و فرماندهی انتظامی استان منعقد گردید.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سبب رویکرد اجتماعی به عنوان لبه تماس خدمات دولتی با جامعه محسوب می‌شود.
رحیمی با شرح فعالیت‌های انجام شده این دستگاه در حوزه آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: اعتیاد نقش موثری در بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و بزه‌ها ایفا می‌کند که این اداره کل با برگزاری دوره‌های پیشگری از اعتیاد و زنگ ورزش کارگری قدم‌های مهمی را در جهت آگاه سازی جامعه مخاطب خود برداشته است.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت بد اقتصادی نیز در بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی موثر می‌باشد، گفت: این دستگاه نهایت دقت خود را در جهت صیانت از نیروی کار و جلوگیری از اعتراضات صنفی این حوزه به عمل می‌آورد.
انتهای پیام/ح

انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی کارگران در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.