رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل گفت : تاکنون برای حدود ۶۶ درصد از واجدان شرایط در آران و بیدگل کارت ملی هوشمند صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی کاشفی رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال برای حدود ۱۶ هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است ، افزود : تاکنون ۵۲ هزار نفر از مردم آران و بیدگل کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت آران و بیدگل بر اساس آخرین سرشماری  ۱۰۴ هزار و ۱۵۲نفر است ، گفت : افراد بالای ۱۵ سال می توانند از طریق سامانه ثبت احوال یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا پستی مرحله پیش ثبت نام را با  مبلغی ناچیزی انجام دهند.

رئیس اداره ثبت احوال آران و بیدگل افزود: کارت‌های ملی قدیمی تنها تا پایان امسال اعتبار دارد و دریافت خدمات دولتی از سال آینده با آنها امکان ‌پذیر نخواهد بود.

وی تاکید کرد : کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک و موجب توزیع عادلانه فرصت‌ها و کاهش هزینه‌های دولت و مردم است که بر اساس هدف گذاری ها باید تا پایان۱۳۹۷ همه واجدان شرایط را زیر پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/م

صدور کارت ملی هوشمند برای حدود ۵۲ هزار آران و بیدگلی 

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.