مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت : 48 درصد جمعیت اصفهان مربوط به سنین بین 29 سال تا 64 سال می باشد و 7 درصد متعلق به جمعیت سالمند استان است .

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی کجانی مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان  در برنامه تلویزیونی خبر خونه کاری از باشگاه خبرنگاران  با اشاره به اینکه جمعیت جوان استان در شرایط مطلوبی است افزود : 22 درصد جمعیت استان زیر 15 سال ، 24 درصد بین 15 تا 29 سال و 48 درصد مربوط به سنین بین 29 سال تا 64 سال می باشد و 7 درصد متعلق به جمعیت سالمند استان است .

 وی گفت : جمعیت جوان استان بسیار فرصت مناسبی است برای برنامه ریزی و بهره گیری از گروه های این جمعیت است و اگر جمعیت 7 درصدی سالمندان را از این آمار کم کنیم جمعیت بسیار متناسب برای برنامه ریزی داریم .

  غفرانی افزود: یکی از موانع رشد جمعیت موضوع اقتصادی است و اگر این موضوع را مانع راه قرار دهیم تمام دسترسی ها را به برنامه ها را از دست خواهیم داد .

 وی بیان کرد: نظام حمایتی تامین اجتماعی و خدمات درمانی باید حتما اولویت های اشتغال و استخدام و اولویت های نخست خود را به امر ازدواج و فرزند آوری اختصاص دهد.

وی گفت : در خصوص صدور کارت های ملی بیان کرد :  در سال 91 شروع صدور کارت ملی با تحویل کارت ملی هوشمند به عوامل اجرایی انتخابات و مسئولان شروع کردیم و در حال حاضر با جمعیت هدف در کارت ملی هوشمند 3 میلیون و 982 هزار نفر در استان مواجه هستیم.

 

انتهای پیام /س

وضعیت جمعیتی اصفهان

 

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.