مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه 75 درصد مردم استان اصفهان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند افزود: تعداد کارت های هوشمند صادر شده 48 هزار کارت بوده است.

، حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، تنها فرصت درخواست کارت ملی هوشمند را تا پایان امسال بیان کردو افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات شهروندی و ادارات پست و ثبت احوال کارت ملی هوشمند درخواست کنند .

وی، تعداد کارت های هوشمند صادر شده را در مرداد امسال 48 هزار کارت بیان کرد و گفت: 75 درصد مردم این استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.

غفرانی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه های سیار کارت ملی هوشمند در هفته دولت امسال گفت: به زودی خدمات صدور کارت ملی هوشند در شهرستان نایین با راه اندازی ایستگاه های سیار به نقاط دوردست و روستاهای شهرستان گسترش می یابد.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان به مرمت و بازسازی 13 ساختمان اداری فرسوده ثبت احوال در استان اشاره کرد و گفت: با تخصیص اعتبار به زودی مرمت و بازسازی ساختمان قدیمی اداره ثبت احوال نایین آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /س

صدور کارت ملی هوشمند در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار