یکی از اساتید علوم سیاسی دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام، حماسه ۹ دی را تیرخلاصی بر پیکر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست که مردم انقلابی و با بصیرت ایران خلق کردند.  

حماسه ۹ دی تیرخلاصی بر پیکر دشمنان بودبه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حشمت الله قنبری در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ملت با بصیرت ایران در روز ۹ دی برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب رقم زدند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری مهمترین نوع انتخابات در کشور‌های جهان است، افزود: ایران نیز از این قائده مستثنی نبوده و برای تک تک مردم و جریان‌های سیاسی از اهمیت خاصی برخوردار است.

قنبری ادامه داد: وقوع اشتباه در انتخابات ریاست جمهوری امری اجتناب ناپذیر است، اما هرگز نمی‌تواند نتیجه آن را تحت تاثیر قرار داده و آراء ملتی را خلاف آنچه که تعیین کرده اند، باطل کند.
این استاد دانشگاه افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در ایران، بحث تقلب در این رویداد مهم سیاسی توسط کسانی مطرح شد که بر اثر یک سری القائات اشتباه و حمایت دشمنان، راهشان از ملت جدا شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران نیز تا چندی اشتباهات فتنه گران را به این امید که از اقدامات خود دست بکشند، تحمل کرده و اقدامی انجام ندادند، اما زمانی که دیدند اعتراضات از مسیر انتخابات خارج و فتنه گران چیز دیگری دنبال می‌کنند تمام قد مقابل اخلال گران و فریب خوردگان ایستادند.

قنبری افزود: مردم با بصیرت ایران خیلی زود متوجه شدند که دشمنان و فتنه گران اصل نظام و لایت فقیه را نشانه گرفته و اقدامات آن‌ها ربطی به نتایج انتخابات ندارد، از این رو خیلی از افرادی که به نتایج انتخابات اعتراض داشتند هم راه خود را از فتنه گران جدا کردند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران یادآوری کرد: نتیجه انتخابات سال ۸۸ منطبق با نظرسنجی‌ها بود، اما متاسفانه عده‌ای دانسته یا نادانسته به علت تعصبات بی جا و لجاجتی که داشتند روشی در پیش گرفتند که به قطعه‌ای پازل فتنه گران تبدیل شدند.

وی گفت: انتخابات سال ۸۸ پرونده‌ای بود که با اعلام نتایج و تائید آن از سوی مراجع ذیصلاح بسته شد، انتخاباتی که بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در آن به فرمان رهبر معظم انقلاب شرکت کردند تا حماسه‌ای بزرگ رقم بخورد.

قنبری گفت: امروز هم عده‌ای به دنبال مایوس کردن مردم هستند به گونه‌ای که انگار هیچ کاری انجام نشده است، اما همه می‌دانند که ایران امروز با ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس هرگز قابل مقایسه نیست.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: ایران امروز کشوری مقتدر، آزاد و پیشرفته است که ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست و بی اعتباری سران استکبار را به همه دنیا نشان داد.

وی گفت: آمریکا به عنوان بدهکارترین دولت جهان امروز قدرتی ندارد که بخواهد به ایران اسلامی زور بگوید و مانع از تحقق اهداف و خواسته هایش شود.

قنبری در پایان از ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی قدردانی کرد و گفت: باید قدر این مردم را بدانیم و مسئولان با تبعیت از فرمایش رهبری تمام تلاششان را بهبود شرایط جامعه به کار گیرند.

انتهای  پیام/ز


نتیجه انتخابات سال ۸۸ منطبق با نظرسنجی‌ها بود

برچسب ها: فتنه 88 ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.