فرمانده انتظامی شهرستان بدره با اشاره به توصیه های پلیسی هنگام سفرهای زمستانی به رانندگان گفت: رعایت هشدارهای رانندگی در سفرهای زمستانی ضامن سفری ایمن خواهد بود.

رانندگان توصيه های پليس را هنگام سفرهای زمستانی مد نظر قرار دهند

سرهنگ عزت اله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: رانندگی در شرايط آب و هوايی بارش برف و باران، نیازمند پیش بینی تدارکات و مستلزم رعايت نكات ايمنی است.

وی با تأكيد بر ضرورت مدنظر قرار دادن توصيه های پليس از سوی رانندگان به هنگام سفرهای زمستانی، افزود: توجه به توصيه ها و هشدارهای ترافيكی پليس و كاربردی كردن آن قبل و هنگام سفرهای زمستانی ضامن سفری ايمن و آرام است.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره اضافه كرد: رانندگان قبل از سفرهای زمستانی، سيستم گرمايشی خودرو، آماده به كار بودن برف پاكن و وضعيت آج لاستيك های خودرو را كنترل و بازبينی كرده و  تجهيزات ايمنی زمستانی از جمله زنجيرچرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ متین فر از آمادگی كامل مأموران پليس راهنمايی و رانندگی شهرستان بدره جهت ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و اضافه کرد: اطمينان از سالم و آماده به كار بودن ترمزها، چراغ های عقب و جلو، باطری، راديو و شيلنگ های رابط خودرو در كنار استفاده از ضديخ، از ديگر توصيه های پليس در ايام زمستان است.

انتهای پیام/ د

توصیه های پلیس در هنگام سفر های زمستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.