نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی با پشتوانه مردمی شکل گرفت و در تاریخ انقلاب ماندگار و مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی در قزوین تاکید کرد: حماسه ۹ دی با پشتوانه مردمی، علیه تفکرات ضد انقلاب و اهل بیت (ع) شکل گرفت و حضور گسترده مردم در ۹ دی برای دفاع از اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی در طول تاریخ مثال زدنی است.

حاجی بابایی افزود: ملت ایران به دنیا ثابت کرده اند که هر وقت نیاز باشد در برابر استکبار بایستند، هیچ کس جلودارشان نخواهد بود.

وی اضافه کرد: بزرگ‌ترین زیبایی ۹ دی، حضور بصیرت بخش ملت ایران در خیابان‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا بود.

این نماینده مجلس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته فتنه­‌های گوناگونی را علیه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به کار گرفتند بر همین اساس قوای سه گانه و مردم باید بر اساس منویات رهبر انقلاب، مراقب فتنه­‌های دشمن در آینده نزدیک باشند.

حاجی بابایی با اشاره به توطئه ­های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی برای به انزوا کشاندن نیرو‌های انقلابی در شرایط حساس کنونی کشور، افزود: رهبر انقلاب فرمودند که در سال آینده شاهد فتنه ­های گوناگون خواهیم بود و عوامل داخلی و خارجی تلاش می­ کنند تا مقدسات را از مردم ایران بگیرند.

وی اضافه کرد: آمریکا و هم پیمانانش دشمن فعالیت ­های هسته­‌ای و فناورانه کشورمان نیستند بلکه دشمنی اصلی آنان با اعتقادات مردم ایران است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال آن است که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران را با مطرح کردن مباحث انحرافی به چالش بکشد.

حاجی بابایی گفت:: امروز پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اهداف شهدا، انقلاب اسلامی و کارآمدی نظام اسلامی به دنیا نشان داده شده و به سرعت در حال نفوذ و گسترش در کشور‌های منطقه و جهان است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران موفق شده است تا عراق، سوریه و لبنان را از دست آمریکایی ­ها و پیروان اسلام آمریکایی و آل سعود خارج کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه امروز آمریکا و کاخ سفید می­ داند که اسلام واقعی، از جمهوری اسلامی ایران فریاد زده می ­شود، گفت: کسی منکر پیروزی جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا در نبرد‌ها و هماورد‌های رودرو با آمریکا نیست و به برکت خون شهدا، آمریکا از منطقه سوریه بیرون شد.

حاجی بابایی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی در غرب آسیا زمین گیر شده است، گفت: وحشت آمریکا از انقلاب اسلامی ایران به دلیل تحول عظیمی است که در دنیا به وجود آورده و آمریکا در تلاش است تا با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی به اهدافش برسد.

نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه‌های بین المللی آمریکا را سرجایش نشانده و نظامیان آمریکایی را از منطقه متواری کرده است، گفت: امروز آمریکا در منطقه غرب آسیا به شدت منزوی شده است تا جایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با استفاده از تاریکی شب به عراق و یکی از پایگاه‌های آمریکایی سفر می‌کند و بلافاصله به کشورش برمی گردد.

به گفته حاجی بابایی، امروز فناوری موشکی، جمهوری اسلامی ایران را به بزرگ‌ترین قدرت منطقه‌ای تبدیل کرده است و آمریکا و همپیمانانش در تلاش هستند تا با قدرت عظیم منطقه‌ای ایران مقابله کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کاهش اقتدار ایران در جریان مذاکرات هسته ای، کاهش توان دفاعی جمهوری اسلامی در صنعت موشکی و ایجاد جنگ روانی و اقتصادی، از جمله برنامه‌های آمریکا در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران است.

حاجی بابایی افزود: آمریکا در جنگ اقتصادی تصور می‌کند که می‌تواند پیروز شود، اما آن‌ها باید بدانند که میلیون‌ها جوان همانند شهید حججی در جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمن آماده جانفشانی هستند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه در طول ۴۰ سال گذشته، اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، لیبرالی عمل کرده است، گفت: اقتصاد لیبرالی، انقلابی گری مسئولان را به گروگان گرفته است و امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب باید با اشرافی گری مقابله کرد.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی همواره بر وحدت میان مسئولان و مردم تأکید دارند و باید در سایه حفظ انسجام ملی، مشکلات کشور و راهکار‌های حل و فصل آن‌ها بیان شود.

انتهای پیام/

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه

برچسب ها: تجمع ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.