عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به توقف پروژه جابجایی میدان بار کرمانشاه گفت: متاسفانه تفکرات غلط و اشتباه موجب توقف این پروژه شد.

آیا کرمانشاه صاحب میدان بار جدید خواهد شد؟به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سیداحسان احسانی عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به مسکوت ماندن پروژه انتقال میدان بار کرمانشاه، گفت: در سنوات گذشته انتقال میدان بار و احداث میدان باری جدید خارج از شهر و در جایی مناسب در دستور کار مدیران شهرداری قرار گرفت و با همکاری بخش خصوصی پروژه جابجایی میدان بار کلید خورد.

وی گفت: بخش خصوصی زمینی حدود 60 تا 70 هکتار را در مسیر جاده بیستون و مجاور کمربندی شرقی برای راه اندازی میدان بار جدید کرمانشاه در نظر گرفته بود.

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: متاسفانه به علت تفکرات غلط و اشتباه در مدیریت قبلی شهرداری، این پروژه متوقت شد و اقدامات بخش خصوصی در این زمینه بلاتکلیف ماند و بخش خصوصی هم پیگیری هایی در این زمینه انجام داد که به نتیجه نرسید.

وی افزود: در همین راستا امیدواریم شهردار جدید کرمانشاه یکی از اولویت ها و کارهای اصلی خود را ساخت میدان بار جدید و خروج میدان بار از شهر قرار دهد.

انتهای پیام/ز

مسکوت ماندن پروژه انتقال میدان بار کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.