دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به اهمیت و لزوم بازخوانی دستاورد‌های انقلاب طی ۴۰ سال اخیر گفت: فتنه ۸۸ ازجمله اتفاقاتی بود که همچون زخمی بر پیکره حماسه انتخابات ۴۰ میلیونی بود.

دستاورد‌های انقلاب را نباید فراموش کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در بجنورد با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: ملت ما پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و با همه مشکلاتی که دشمنان از جنگ و فشار‌های نظامی تا فشار‌های اقتصادی و تحریم بر آرمان‌های امام خود ایستاده است.

وی با تأکید بر جهانی‌شدن آثار و برکات انقلاب اسلامی در نقاط مختلفی از جهان افزود: جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه طراحی دشمنان را بر هم زده و اکنون آنان را مجبور به عقب‌نشینی از سوریه و عراق کرده است.

سید محمد حسینی ایستادگی و پایمردی بر روی اصول انقلاب را باعث ایجاد رسوایی در حکام مرتجع منطقه دانست و افزود: ایستادگی رهبر انقلاب و همچنین خون شهدا باعث جلوگیری از آسیب جبهه مقاومت شد که اکنون از قدرت گرفته صهیونیست‌ها در کشور‌های منطقه و همسایه ایران جلوگیری به‌عمل‌آمده و باعث ایجاد موقعیتی ممتاز برای انقلاب اسلامی ایران در منطقه شده است.

وی عزت و سربلندی را در روحیه جهاد و شهادت ارزیابی کرد و گفت: کاری که در فتنه ۸۸ در ایران انجام شد در ادامه اقدامات تجربه‌شده در کشور‌های اروپایی بود که در ایران با شکست مواجهه شد.

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فتنه ۸۸ را زخمی بر پیکره دموکراسی و حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرد و افزود: سران فتنه بر چهره نظام اسلامی پنجه کشیدند و در تلاش برای برهم زدن انتخابات و تغییر ساختار نظام بودند.

وی با اشاره به وجود پیوند عاطفی میان امت و رهبری بیان کرد: سعه‌صدر و برداری رهبری در فتنه ۸۸ به نمایش درآمد و در بهمن‌ماه سال ۸۹ طی برخی اقدامات فتنه گران، مسئله حصر از سوی شورای عالی امنیت ملی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

حسینی کاهش بودجه نظامی، فشار بر مستضعفین و برخی اقدامات دیگر را برای تحمیل برخی فشار‌ها بر روی مردم و نظام توصیف کرد.

وی همچنین در انتها با خطاب قرار دادن مردم و تأکید بر ارتقا دقت طی انتخابات‌های گوناگون گفت: سکان‌دار تمام امور با انتخاب مردم تعیین می‌شوند که باید در این امر دقت لازم از سوی مردم انجام شود و همگان می‌دانند که تنها راه برای پیروزی مقاومت و ایستادگی است و راه دیگری برای موفقیت وجود ندارد.

انتهای پیام/ ب 

فتنه ۸۸ زخمی بر پیکر حماسه ۴۰ میلیونی بود

برچسب ها: 9 دی ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.