شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از حضور ارزشمند مردم بصیر باب الرضا(ع)، گنجینه معرفت ها در مراسم یوم الله ٩ دی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ در این بیانیه آمده است: یوم الله نهم دی ماه روز تجلی قدرت لایتناهی حق تعالی در برابرفتنه بزرگ غربی – صهیونیستی و وهابی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خلق زیباترین حماسه ماندگار عصر بود.

این بیانیه می افزاید: ٩ دی ماه روز نمایش اقتدار و صلابت انقلاب متکی به قلب های سلیم و مومن ایران اسلامی بود که با عشق و دلدادگی به مولا و مقتدای خویش و حرکت اقتیانوس وار و خودجوش و تکلیف گرایانه با حضور میلیونی خود در جای جای میهن اسلامی بزرگترین و پیچیده ترین فتنه علیه نظام اسلامی را خنثی و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در این بیانیه آورده است : مردم مومن ، لحظه شناس و بصیر باب الرضا(ع)- گنجینه معرفت ها در سالروز حماسه ماندگار ٩ دی( روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با قلب هایی آکنده از عشق به مولا و مقتدای خویش، بار دیگر آمدند تا عزت، شرافت و لحظه شناسی خود را به نمایش بگذارند؛ آمدند تا اقتدار و شکوه بی مثالی را که در هشتم و نهم دیماه ٨٨ رقم زدند دگر بار زنده کنند؛ آمدند تا نفس های آخر فتنه گران در سینه های پراز حقد و نفرتشان حبس شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: آری مردم آمدند تا ندای هیهات من الذله را به گوش صلح طلبانی که چنگال های مفرقین دشمن را ندیدند، برسانند و بگویند که تا پای جان بر سر عهد و پیمانی که با شهدای عزیز، امام شهدا و ولی امر زمان خود بسته اند، ایستاده و لحظه ای در جانفشانی در رکاب امامشان غفلت نخواهند کرد.

در پایان این بیانیه ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حضور ارزشمند تمامی اقشار مردم از جمله، جوانان، بسیجیان، دانشجویان، قاطبه جلیله روحانیت، علما، دانشگاهیان و خانواده های معزز و معظم شهدا به ویژه اصحاب رسانه و خبر و رسانه ملی که نقش به سزایی در خلق این مراسم باشکوه داشته، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ

راهپیمایی 9 دی ماه در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.