مدیرکل پست استان اردبیل گفت: بیش از ۸ هزار اماکن روستایی شهرستان نیر نیاز به بهنگام سازی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی امدادی، مدیرکل پست استان اردبیل در جلسه بهنگام سازی اطلاعات پستی شهری و روستایی شهرستان نیر اظهار کرد: مجموع رکورد اماکن شهری شهرستان نیر مطابق پیش بینی اداره کل جغرافیایی شرکت ملی پست ایران ۵ هزار و ۴۱۰ رکورد مشتمل بر ۴ هزار و ۷۵۲ رکورد شهری نیر و ۶۵۸ رکورد شهر کورائیم می‌باشد که تعداد رکورد بهنگام سازی شده اماکن شهر نیر در سالجاری ۶ هزار و ۹۹ رکورد و شهر کورائیم یک هزار و ۱۳۲ رکورد می‌باشد.
وی افزود: تعداد رکورد اماکن روستایی مربوط به روستا‌های تابعه شهرستان نیر ۸ هزار و ۹۳۱ رکورد است که تعداد رکورد اماکن روستایی بهنگام سازی شده ۵۵۳ مورد می‌باشد.
مدیر کل پست استان اردبیل تصریح کرد: ۸ هزار و ۳۷۸ رکورد روستایی شهرستان نیر بهنگام سازی نشده که نیاز به همکاری بخشداران و دهیاران این شهرستان را دارد.
امدادی به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: از مزایای این طرح می‌توان به کاهش زمان پاسخگویی به مردم، کاهش هزینه خدمات، افزایش دقت خدمات به مردم و ارائه خدمات به واحد‌های صنعتی با هدف امکان دسترسی آسان و شفاف سازی اطلاعات مکانی، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اشاره کرد.
انتهای پیام/ح

رکورد اماکن روستایی بهنگام سازی شده ۵۵۳ مورد می‌باشد

برچسب ها: پست ، اماکن روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.