معاون آموزش و پرورش اردبیل؛

برنامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت در راستای سند تحول بنیادین اجرا می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه های اجرا شده در حوزه تربیت بدنی و سلامت در راستای ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین و راهکارها و برنامه های عملیاتی مربوطه طراحی و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور صاحب، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل افزود گفت: برای انتصاب دبیران تربیت بدنی در سایر پست ها با معاونت تربیت بدنی وسلامت هماهنگی و تعامل لازم بعمل آید.

وی با تاکید بر همکاری نزدیک با اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: با تعاملی که صورت گرفته مدارس می توانند برای اجرای فعالیت های ورزشی خود از سالن های ورزشی مناطق بصورت رایگان استفاده نمایند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل توجه جدی به اجرای دستورالعمل انجمن های ورزشی مدارس(دانش آموزی) را خواستار شد و افزود: دستورالعمل جامع اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی نیز در اولویت قرار گیرد.

صاحب همچنین توجه مدیران به ساحت زیستی و بدنی در سند تحول بنیادین را در برنامه ویژه مدارس را خواستار شد.

وی به عرضه مواد غذایی مناسب در مدارس اشاره کرد و گفت: بایستی نظارت دقیق بر بوفه های مدارس انجام شود تا مواد غذایی غیر مجاز از جمله فست فود ها در اختیار دانش آموزان قرار نگیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست تا در جلسات مدیران توصیه های لازم در خصوص همکاری بین بخشی ارائه شود و نیز برای حضور نمایندگان دیگر دستگاه ها در مدارس معرفی نامه های معتبر ارائه شود.

صاحب در بیان انتظارات خود در حوزه مراقبت از آسیب های اجتماعی به اجرای دستورالعمل مدیریت مورد در فوریت های روانی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: اعتبارات در محل مربوطه خود هزینه شود و از هزینه آن در امورات دیگر پرهیز شود.

وی در ادامه برگزاری حداقل یک دوره 6 ساعته برای تمامی معلمان و کارکنان با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی را خواستار شد.

انتهای پیام/ح

نظارت دقیق بر بوفه های مدارس انجام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.