مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: جواد نکونام با ما قرارداد دارد و نباید پیکانی‌ها با او مذاکره می‌کردند.

صنیعی فر: وظیفه نظارت بر نقل وانتقالات بر عهده  فدراسیون فوتبال است

فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقال جواد نکونام به تیم فوتبال پیکان گفت: جواد نکونام با تیم نساجی مازندران قرارداد دارد. ما با نکونام شرط کردیم که در صورت جدایی از این باشگاه باید مبلغی از رقم قراردادش را به باشگاه برگرداند و با توجه به اینکه این بند رعایت نشده ما هم پیگیری کردیم و حتی باشگاه پیکان را هم از این موضوع مطلع ساختیم.

او درباره قرارداد نکونام با تیم فوتبال پیکان برای یک و نیم فصل گفت: این موضوع را شخص بنده نباید پیگیری کنم بلکه مقامات حقوقی و کمیته نقل و انتقالات مسئولیت این قبیل کار‌ها را دارند. چرا باید یک مربی به راحتی هر چه تمام‌تر و با خواسته خودش از این تیم برود و هیچ مرجع قانونی هم در فدراسیون این موضوع را پیگیری نکند، باید کمیته انضباطی فدراسیون به این قبیل تخلفات ورود کند تا دیگر شاهد اینگونه بی اخلاقی‌ها نباشیم.

صنیعی فر درباره اینکه این کار باشگاه پیکان غیر حرفه‌ای بوده است هم گفت: من بعد از خبر حضور نکونام در تیم پیکان شوکه شدم، چرا که او همچنان سرمربی نساجی است و از باشگاه بزرگی همچون پیکان این کار بعید بود که بدون تحقیقات اولیه و استعلام از باشگاه نساجی این قرارداد غیر حرفه‌ای را با نکونام منعقد کند.


بیشتر بخوانید:

حضور نکونام در پیکان منتفی شد

غیبت نکونام در اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پیکان

نکونام سرمربی پیکان شد + سوابق مربیگری


انتهای پیام/

حضور نکونام در پیکان به پایان جاده رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار