وحید قبادی دانا گفت: موسسات مردم‌نهاد باید تقویت شوند و از موازی‌کاری بپرهیزیم،

موسسات مردم‌نهاد باید تقویت شوندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رئیس جدید سازمان بهزیستی در مراسم معارفه خود که عصر روز شنبه هشتم دی ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: اگر قانون جامع حمایت از حقوق معلولان به طور کامل اجرا شود، حقوق آنان بهتر پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های اجتماع محور را تقویت کنیم، تصریح کرد: اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بهزیستی باید بیش از پیش جلب شود و مهم‌ترین مسئله‌ای که وزیر رفاه  بر آن تاکید کرده بحث شفافیت و هزینه‌کرد‌ها است.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه موسسات مردم‌نهاد باید تقویت شوند و از موازی‌کاری بپرهیزیم، ادامه داد: پرچم بهزیستی سفید است و دست همکاری را به سمت سایر سازمان‌ها دراز می‌کنیم.

وی گفت: سازمان بهزیستی باید بیشتر نقش سیاست‌گذاری را داشته باشد و اورژانس اجتماعی را با قدرت توسعه می‌دهیم و اولویت‌گذاری می‌کنیم تا در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی نیز مستقر شود.

قبادی دانا بر بهره وری از استارتاپ‌ها تاکید کرد و گفت: جبران خدمات شاغلان در بهزیستی و حمایت حداکثری از معتادانی که اقدام به ترک کرده‌اند از دیگر برنامه‌های جدی سازمان بهزیستی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار