استاندار قزوین گفت: باید نواقص مقررات مالیاتی مرتبط با واحد‌های تولیدی و صنعتی از طریق تعامل میان دستگاه‌ها و یا انعکاس آن‌ها به مراکز تصمیم گیری در تهران حل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: نواقصی در قوانین و مقررات مالیاتی مربوط به واحد‌های تولیدی و صنعتی وجود دارد که می‌توان برای رفع آن‌ها از طریق مصوبات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی یا از طریق سازمان امور مالیاتی استان اقدام کرد.

زاهدی افزود:برای رفع برخی نواقص دیگر نیز می‌توان از طریق تعامل بخش خصوصی با اداره کل امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی استان اقدام کرد که خوشبختانه همکاری خوبی در این زمینه در استان وجود دارد.

استاندار با اشاره به پیشنهاد شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برای کاهش پنج درصدی مالیات از واحد‌های تولیدی، افزود: این پیشنهاد، چون جنبه کشوری و کلی دارد به نتیجه نخواهد رسید و بهتر است برای کمک به واحد‌های تولیدی استان به دنبال پیشنهاد‌های کاربردی و عملیاتی دیگری بود.

در ادامه این جلسه در خصوص آیین نامه اجرایی قانون چک برگشتی، کاهش نرخ مالیاتی شرکت‌های تولیدی، تحقق بخشودگی جرایم ماده ۱۹۰ قانون مالیات‌های مستقیم و ماده ۲۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده واحد‌های تولیدی و درآمد‌های مالیاتی قزوین بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار