رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل و همدستش خبر داد.

دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل و همدستشبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل و همدستش خبر داد و اظهار کرد: مخفیگاه این سارقان در استان مرکزی و قم شناسایی شد. اموالی از قبیل ساعت نقره زنانه، طلاجات، گوشواره گردنبندطلا - انگشترطلا-گوشواره نقره- انگشتر نقره، توسط سارق به سرقت رفته بود.

مالباخته ارزش ریالی اموال مسروقه را یکصد و ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب وارد منزل شدند و همچنین، ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای ساکن استان مرکزی به دست آمد.

ماموران این پایگاه برای دستگیری متهم اعزام و ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی سارق حرفه‌ای را در مخفیگاهش در استان مرکزی دستگیر و به تهران منتقل کنند.

متهم اقرار کرد: با همدستم که در شهرستان قم ساکن است، برای دیدن یکی از دوستانش به تهران آمدم، که ورودی آپارتمانی نظرمان را جلب و تصمیم به سرقت گرفتیم و پس از سرقت دوباره به طرف قم راهی شدیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۷
تو همین امارات پلیس امارات می گه هر سرقتی بشه کمتر از 20 دقیقه سارق دستگیر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۱۹:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۷
آیا هیچ یک از ا نواع قفل، حفاظ، درب، دوربین، دزدگیر، گاوصندوق و ... که تحت عنوان ضد سرقت خریداری شده واقعا ورود سارقین را غیر ممکن میکنند؟ اگر نه، چطور به عنوان ضد سرقت فروخته میشوند؟ مگر این تدلیس نیست؟ خریداران که متخصص پیشگیری از سرقت نیستند که متوجه شوند آیا فروشنده راست یا دروغ میگوید، پس بهترین روش این است که خریدارن به یاد داشته باشند که فقط از فروشندگان معتبری خرید کنند که به آنها ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه مینمایند.
آخرین اخبار