مرحله نخست بازرسی و نظارت گسترده بر تاسیسات گردشگری استان قزوین ویژه نوروز ۹۸ که از ابتدای دی ماه اغاز شده است تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب مرحله نخست نظارت بر تاسیسات گردشگری استان شامل مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، رستوران‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، واحد‌های مستقر در عوارضی‌ها، جایگاه‌های سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از یکم دی ماه  به صورت ویژه آغاز شده است  و تا پایان بهمن ماه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

حضرتی افزود: در این طرح اعضای کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین متشکل از کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز بهداشت، اداره کل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز همراه با نماینده انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان مواردی مانند رعایت نکات بهداشتی، نحوه ارائه خدمات، کیفیت مواد غذایی و نرخ نامه‌های مصوب، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و پروانه بهره برداری را  مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی افزود: در این مرحله از بازدید‌ها ضمن ارائه راهنمائی‎های لازم، در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود که در صورت رفع نکردن نواقص و معایب موجود در مهلت تعیین شده به تعطیلی یا پلمپ واحد منجر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: برای بررسی رفع نواقص و معایب احتمالی مرحله دوم این بازدید‌ها از ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۱۷فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.

حضرتی از هم استانی‌ها و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده تخلف در این اماکن با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شماره ۳۳۶۸۵۰۲۴ و دفتر انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان به شماره ۳۳۶۵۵۹۸۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

بازرسی و نظارت گسترده بر تاسیسات گردشگری استان قزوین ویژه نوروز ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار