اعتماد مردم به کمیته امداد امام (ره) یک سرمایه اساسی است / هشت درصد جمعیت استان، تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی هستندسرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان مشارکت مردم و خیران به این نهاد نشاندهنده ی اعتماد آن‌ها است و سرمایه اساسی برای این نهاد محسوب می‌شود.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رضا قامتی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در گردهمایی دو روزه مدیران کمیته امداد در مشهد با اشاره به اینکه اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) یک سرمایه اساسی است گفت: اگر مردم به این نهاد اعتماد کنند به طور یقین در جامعه نیازمند نخواهیم داشت وخلاء‌ها پر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بزرگترین افتخار کمیته امداد خدمت به محرومان و نیازمندان است افزود: امسال جذب مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات خیران به مددجویان تحت حمایت معنادار و مناسب بوده است و خوشبختانه اقدامات سو بدخواهان علیه این نهاد به خودشان برگشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر استمرار همکاری با کمیته امداد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید به شکلی مناسب به نیازمندان و کمیته امداد کمک کنند که خوشبختانه این اقدامات تاکنون تاثیرگذار بوده است.

قامتی با اشاره به اینکه هشت درصد جمعیت استان، تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی هستند اظهار داشت: اقدامات برای خانوار‌های مددجو مستمر صورت می‌گیرد، چون این خدمات به لحاظ کیفت در بدنه نظام و انقلاب بسیار  تاثیرگذار است.

وی با بیان این که نظام ما بر آمده از رای و متکی بر مردم است گفت: ولی نعمتان اصلی این انقلاب مردم هستند که باید برای تامین معیشت و رفاه آنان تلاش کنیم و تداوم انقلاب اسلامی نیز در گرو همراهی آنان و تبعیت از ولایت است.

انتهای پیام// ز. م

 

میزان مشارکت مردم به کمیته امداد نشان دهنده‌ی اعتماد آنهاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.