برخی خواب‌ها انسان را مدت‌ها به فکر فرو می‌برند و شاید تا ماه‌ها در ذهن انسان بماند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همان دنیایی است که نمی‌دانیم، کجاست؟ نه مجازی است و نه حقیقی؛ ترکیبی مبهم از واقعیت و تخیل است. بعضی وقت‌ها انسان می‌شوید، بعضی وقت‌ها هم بی اختیار و بی هویت. آن جا همه چیز عجیب و غریب است. شگفت و پر معناست. عالمِ خواب حقیقتا عالم گنگ و پنهانی است.


بیشتر بخوانید: دیدن مرده در خواب چه تعبیری دارد؟ 


تجربه‌ی جهنمی یا بهشتی

از قتل تا سرگرمی، از آشفتگی و کسالت تا اوج لذت، همگی در خواب اتفاق می‌افتاد. بعضی وقت‌ها آنقدر عذاب آور است که یادآوریش ناراحتت می‌کند و گاهی اوقات آنقدر لذتبخش است که آن را به دنیا ترجیح می‌دهی و میل نداری بیدار شوی.

چه خواب هایی تعبیر می شود؟

پیامبر اکرم (ص) درباره‌ی خواب دیدن فرمودند: «خواب و رویا گاهی بشارتی از ناحیه خداوند است، گاه وسیله غم و اندوه از سوی شیطان، و گاه مسائلی است که انسان در فکر خود می‌پروراند آن را در خواب می‌بیند.» رسول اکرم (ص) در جایی دیگر فرمودند: «خواب و رویا گاهی بشارتی از ناحیه خداوند است، گاه وسیله غم و اندوه از سوی شیطان، و گاه مسایلی است که انسان در فکر خود می‌پروراند آن را در خواب می‌بیند.»


بیشتر بخوانید: تعبیر خواب طلا چیست؟/ آیا طلا در خواب ثروت می آورد؟! 


همیشه عجیب و مبهم

دنیای پر رمزِ خواب، ویژگی عجیب بودن را در خود جای داده است. در خواب، اتفاقات از فضای معمول زندگی روز مره دور است و چارچوب قوائد دنیایی شکسته می‌شود. حتما شده، شما هم در این فضا قرار بگیرید و اتفاقاتی را شاهد باشید، که معانیش برایتان نامشخص باشد. شاید سراغ تعبیرش رفتید و آن را برای کسانی که به آن‌ها نزدیک بودید، تعریف کردید.

چه خواب هایی تعبیر می شود؟

تعبیر شدن خواب به صاحب خواب بستگی دارد

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا میلانی نژاد کارشناس مذهبی و سخنران در خصوص خواب‌هایی که تعبیر می‌شوند، به خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تعبیر شدن خواب، به صاحب خواب بستگی دارد. انسان هر چه روحش پاک باشد، خوابش تعبیر دقیق تری دارد و از آن طرف هر چه انسان روح آلوده‌ای داشته باشد، خواب هایش تعبیر نمی‌شود. انسان آلوده‌ای که خواب جهنم و عذاب می‌بیند، متوجه وعده‌ی خدا می‌شوند. این خواب عذاب آور برای تلنگر زدن نیست. خداوند تلنگر را به انسان‌های پاک می‌زند.


بیشتر بخوانید: تعبیر خواب شما چیست؟ آیا تعبیر خواب شما واقعیت دارد؟ 


چه زمانی خواب تعبیر ندارد؟

وی با اشاره به زمان خوابیدن و خواب دیدن، اظهار کرد: زمان و ساعت خوابیدن در تعبیر خواب اهمیت دارد. در احادیث و روایات ساعاتی در شبانه روز مناسب خوابیدن نیست؛ مثلا خوابیدن هنگام غروب آفتاب، یا زمان طلوع آفتاب مکروه است. از طرف دیگر در روایات داریم خواب پیش از اذان صبح بسیار مفید است و ظاهرا خواب‌هایی که در آن لحظه مشاهده می‌شود، تعبیر هم دارد.

چه خواب هایی تعبیر می شود؟

خوابیدن با شکم پُر، تعبیر ندارد

این کارشناس مذهبی در ادامه به آداب خواب اشاره کرد و گفت: علاوه بر زمان خوابیدن، آداب خوابیدن نیز اهمیت فراوانی دارد، مثلا خوابیدن با شکم پر مکروه است. خوابی که انسان با شکم پر می‌بیند، قطعا تعبیر ندارد. وقتی انسان غذا می‌خورد و می‌خوابد، تمامی حواس بدن معطوف به حجم غذاست. به همین دلیل عمدتا خواب‌های با شکم پر آشفته و پر استرس هستند و معنای خاصی هم ندارند.


بیشتر بخوانید: خواب دندان چه تعبیری دارد؟ 


خواب‌ها رموزی دارند که بر همه آشکار نیست

حجت الاسلام و المسلمین میلانی نژاد، در ادامه به تشریح برخی خواب‌ها پرداخت و اظهار کرد: برخی کتاب‌هایی درباره‌ی تعبیر خواب نوشته اند. آنچه که در علم تعبیر خواب وجود دارد، یکسری کد‌هایی است که معانی خواب‌ها از طریق آن مشخص می‌شود. این کد‌ها همچون رمزی است که فقط کسانی که با علم تعبیر خواب آشنا هستند، آن را درک می‌کنند. مثلا شخصی در خواب درگذشته‌ای را می‌بیند که گرسنه است، این نشان می‌دهد که متوفی نیاز به اعمال حسنه مانند نماز و روزه دارد؛ یا دیدن مادر از دنیا رفته با لباس پاره، نشان از این دارد که آن مادر خطایی داشته که نیاز به استغفار دارد.

چه خواب هایی تعبیر می شود؟

نباید خواب را برای هر کسی تعریف کرد

این واعظ، در خصوص بیان کردن خواب، نزد دیگران، تاکید کرد: طبق روایات، نباید خواب را برای هر کسی تعریف کرد، بلکه باید آن را به اهلش گفت؛ چراکه نوع تعبیر روی انسان اثر می‌گذارد. اینکه می‌گویند اولین تعبیر، همان تعبیری است که اتفاق می‌افتد، برای این است که روح انسان، از آنچه به عنوان تعبیر گفته می‌شود، تاثیر می‌گیرد. باید کسی که خواب برایش تعریف می‌شود، بگوید خیر است ان شا الله که در باطن صاحب خواب آرامش و تاثیر مثبت ایجاد شود.

انتهای پیام/

راز‌هایی از تعبیر خواب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
من همش خواب میبینم دارم از دست ی آدم بد فرار میکنم امشبم خواب دیدم ب دست همون آدم کشته شدم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه سلخوری
۱۵:۴۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام من خواب بدی دیدیم کسی هست برام تعبیر کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام من نصف خواب هام تعبیر می شوند و وقتی میبینم گاهی اون چیزی ک توخابم بود شده تعجب میکنم واقعان بعضی چیزا باور نکردنیه
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۰۰:۴۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
عموی من ده ساله که فوت شده،من سه سال پیش خواب دیدم روح عموم از دست پسرش خیلی ناراحت بود و به دنبال پسرش می دوید که تنبیهش کنه و من توی خواب با بغض نگاهشون می کردم و آروم اشک می ریختم. پارسال پسرش به قصد ازدواج با من آشنا شد منم بهش علاقمند شدم ولی وسط رابطه سر یه موضوع جزیی همه چیز رو بهم زد و رفت. الان من یک ساله که خیلی ناراحتم و گاهی آروم اشک میریزم .هرکاری میکنم نمی تونم ببخشمش. فکر میکنم شاید خوابم تعبیر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام من این روز ها نمیدونم چم شده ولی ۳۰روز پیش کلا حمله عصبی بهم دست داد بود همش داد میزدم فک میکردم دارم میمیرم و امروز تو خواب دیدم که انگار امام زمان اومده نمی‌دونم خودش بود یا نه مطمئن نبودم ولی من ازش پرسیدم تا کی زنده گفت پنج سال اما صدایی نمیومد و من فک کردم که باز هم خودم دارم ب خودم اونطوری میگم بعد منم گفتم این خیلی کمه من ۱۴سالمه لطفا کمکم کنید خیلی میترسم بعد با خودم گفتم پنج روز یا پنج سال؟!و همینطوری موندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
خانوم لیلا زنده ای 15روز گذشته ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دخترک غمگین
۱۵:۵۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم که نصف شب هست و پدر من خوابیده بود ولی پدرم داشت از آشپزخونه باهام صحبت میکرد )(روح بود؟) و اینکه پدر من زندست خیلی خواب عجیبی بود از پدر من دوتا بود یکیش خواب بود یکیش آشپزخونه بود ....
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۵:۴۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
من در خواب دیدم که صدای به من میگویند که ۱۵روز دیگر میمیری قبل اذان صبح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
من خواب دیدم که خترم با دوچرخه از یه کوه نسنتا بلند و خاکی که با سرعت میرفت افتاد پاین کوه من خودمو بهش رسوندم دیدم خدا رو شکر سالم ومن برا سلامتیش دور سرش صدقه گردوندم
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۰۸:۴۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
من خواب دیدم تعداد زیادی کلاغ سیاه دورم بودن (حیاط و خانه)و با من حرف میزدن یکیشون بهم گفت همیشه نگام میکنه و حواسش بهم هست و با بقیه کلاغ ها خنده ای شیطانی کرد بعدش یکی از کلاغا یه چیزی مث نامه مخفیانه برای من اورد و از من پرسید راستی راجب فلانی چی میدونی این خواب‌و من بین ساعتای ۴تا۵:۲۰دیدم لطفا تعبیرشو بگید خیلی داره منو میترسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام من بعا از اذان صح یعنی بعد از ساعت ۶ خواب دیدم حکم اون چیه
Iran (Islamic Republic of)
ازیتا
۰۶:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
سلام من ساعت6:30تا9صبح خواب دیدم درمراسم عروسی هستم امجزییات ان یادم نیست وبعدخواب دیدم درجای درعزاودارندبرای مرده نان دذست می کنندهردوخواب جزییات زیادی بیادم نمی اید
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۷:۳۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
سلام
من خواب دیدم ب صورت اتفاقی دارم لیست میگیرم برا عروسیم کرمثلا دو روز دیگس این اسامیه دوستامو مینیویسم ک بهشون کارت بدم
ی لحظه چن ثانیه ای تو ماشین عروس رو دیدم عروسم نمیشناختم
دیشبم ی کلیپ دیدم ک ماشین عروس تصادف کرده عروس ودوماد هردو فوت کردن
خواب هم ۶:۳۰ اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خواب ببینی که شیطان تو خو ر شید رفته بود و تو ایران آتش می ندازه
Afghanistan
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام خواب مسافرت دیدم تعبیرش چیست
Iran (Islamic Republic of)
Sara
۰۵:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
من خواب دیدم که از دندانهای بالایی این دوتا دندان هست که باهاش گاز میگیریم یکیش شکست بعدم افتاد ولی به ثانیه نکشید که متوجه شدم که انگار جاش یه دندون دیگه هست این خواب رو بعد از اذان صبح دیدم تعبیرش چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۰۰:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
حاجی بابام میگه خواب دیده من با یه مار دارم بازی میکنم


|:
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۱۱:۴۵ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام ببخشید من خواب دیدم ک شوهرم قراره طلاقم بده و داشت تو خواب منو میزد و توهین ناسزا میگفت منم قهر کرده بودم باهاش و قرار بود از هم جدابشیم و این خوابم رو در هنگام اذان صبح دیدم ک داشت اذان میگف تعبیرش چیه؟
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سلام من باید به عزیزان بگویم سعی کنید خواب خود را پیش هر کس تعریف نکنید مکن است طریف ان را بدرستی نگویند یا اگر می خواهی طریف کنید به خدای خود بگوید خدایا خواب من را مبارک بدان کمک کن ؟ هر خواب طریف دارد حضرت یوسف علم خواب میدانست ایا کسی هست علم خواب بداند؟ خواب خوب یا بد را سعی کن نزد خودت و خدا ی خودت باقی بماند چون خیلی موقع مکن است کسی به خواب شماه لبخند بزند و طریف به میل خود دورغ طریف کند خواب را باطل کند بگو بنام خداوند بخشنده و مهربان خواب مرا مبارک بدان تمام خدانگهدار؟
Iran (Islamic Republic of)
صفورا
۱۹:۰۲ ۱۵ دی ۱۳۹۹
سلام‌من ساعت 12:30شب خواب دیدم مردم دارن میدون یه صدایی میومد همه میگفتن صدای منادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام بخشید من ساعت ۶:۳۰خواب دیدم .
میشه خوابمو تعبیر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام خواهش میکنم جواب خواب من اینجا میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۲ دی ۱۳۹۹
خواب دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام من نزدیکی ۸ صبح خواب دیدم جلو خونه مامانم یه مار کبرا وایساده هیچ ازاری هم بهمون نداشتو رفت تعبیرش چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
Nafas
۱۱:۳۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
سلام من بعد نماز صبح خواب دیدم دسته گل بنفشی تو دستم هس وآن شخصی ک دوسش دارم دسته گل رو از من میگیره آیا تعبیری دارد
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۱۱:۱۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
بنده بعد از ظهر جمعه خوابیدم.چند ساعتی خواب بودم.و ساعت چهار عصر بیدار شدم.خواب دیدم خواهرم که مریض شده و مادرم قصد سفر به مشهد را دارند و چمدانهایشان را بسته کنار در گذاشته آمد و من و خواهر دیگرم قصد نداشتیم برویم.بین راه شهر خودمان و مشهد بودیم .ما قصد داشتیم به خانه برگردیم و چند در چوبی به همراه داشتیم که برای خانه خودمان می‌خواستیم ببریم.
و مادرم و خواهرم که مریض هستند برای مشهد وزیارت آماده سفر میشدند.لطفا تعبیرش را بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۳:۳۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم نیروی عظیمی در اتاق خانه کششی زیادی داشت که باعث شد نوه ام سرش از سقف خانه بالا برود فورود رفت درون سقف خانه بعد کل خانه شد حشرات زیاد که ترسی ازاینکه نوه ام رو صدا میزدم تعبیرش چی میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سانیا
۲۲:۲۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم موهامو کوتاه کردم بعد خییلی ناراحت بودم صبح به مامانم گفتم همین که گفتم گفت کوتاه کردن مو تو خواب عمر آدمو کم می کنه الان یعنی عمرم کوتاه شده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
سلام. ببخشی من بین ساعت پنج ونیم صبح تا شش ده دقیقه خواب دیدم دو سه تا از دندونای پایین من افتادنهو دندانپزشک یه امپول زد توی لثه م. من تا صبح بیدار بودم. بین ساعت پنج تا شش خوابم برد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۱۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
من بعد از اذان صبح خوار دیدم ک ب قصاب گوشتی دادم و گشتی دیگر گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۲۰:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام خواب دیدم دندانم را کرم خورده وتوش خالیه ممنون میشم تعبیرش کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۵:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام ، بنده پریشب خواب دیدم که در یک کوچه ی تنگ و تاریک بودم که یک دفعه خانومی اومد سمت من و چادرم رو ازم دزدید البته چادرم سرم نبود بلکه انداخته بودمش روی دستم ، میشه تعبیرش کنید لطفا"
Iran (Islamic Republic of)
زهرا طاهری نساج
۱۱:۳۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام مادر من نزدیک اذان صبح خواب دیده که دونفر از اعضای فامیل فوت کردن. اسمشون رو نگفت ولی خیلی زیاد احتمال میدم که خواب دیده پدرش فوت کرده. چون پدر بزرگم سرطان دارن و دیشب هم مادرم ناراحت بود که چرا پدرش رو نبوسیده و .... میشه لطفا تعبیرش رو بگین؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۲۷ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام من صبح ساعت نه خواب دیدم جاریم گفت این دختره میاد خونه همسایمون زالو میندازه چشمش
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۰:۵۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام ببخشید من ساعت ۹ صبح خوابیدم و ساعت ۱ بیدار شدم خواب دیدم چهار دندان سمت راست پایین در آمده است و خانواده ام اونجا بودن تعبیر آن چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام من دخترهفده ساله ای هستم که ساعت نه ونیم نه وچهل وپنج دقیقه تایازده صبح خوابیدم درخواب دیدم قراربراین بودبه همراه خانواده واقوام به خواستگاری یه پسربریم که نه تنهانمی شناختمش واسمشم نمی دونستم...همش باخودم فکرمی کردم خواستگاری کی میخوام برم ...خلاصه رفتیم خونه مادربزرگم اوناحرف زدن پذیرایی کردن وشام وایناخورده شدواخرشب ساعت دوازده وربع شب همه منصرف شدیم ازرفتن به خواستگاری وخواستگاری صورت نگرفت حتی مجلس خواستگاری هم تشکیل نشد وباماشین به خونه برگشتیم تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
f
۱۱:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم که یه روز که با خانوادم رفته بودم بیرون یه پسر بچه به شدت سفید و بامزه و ناز رو زمین بود براشتم و خواستیم اون تحویل یتیم خونه بدیم که دل من بدجوری براش سوخت و گفتم که سرپرستیشو قبول میکنم،تو همون روز که داریم با بچه برمیگردیم خونه چند نفر بهمون حمله میکنن و منو به شدت میزنن و من به مدت چند سال به کما میرم و وقتی بلند میشم چند سال گزشته و اون پسر بچم خیلی بزرگ شده بود،حتی از منم بزرگتر شده بود.میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ویدا
۱۹:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
من ساعت 5بعدازظهرخواب خالم که مرده دیدم که من نشسته بودم وازکنارم رد شد. کسی ندیدش ولی به من لبخند زد چون میخواستم نگش دارم تا دختراش ببین اونو پاهاشو گرفتم. بعد دیدم که پای پسرخالم تو دستم تعبیرش چی
Iran (Islamic Republic of)
دریس
۱۷:۵۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
ساعت پنج عصر خواب دو مار در خانه دیدم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من خواب دیدم که رعد و برق میاد اما فقط نور رعد و برق رو می دیدم و صدای خیلی زیادی هم نداشت
می خواستم تعبیر خواب رو ببینم
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۰:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
میخواستم خواب پسرم رو بگم وبگویید تعبیرش چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
Pari
۱۱:۲۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خواب دیدم بابام ک چندین ساله مارو ترک کرده برگشته خونه و خیلیم سرحال و خوشحاله و به من و خواهر و برادرم پول داد و به مامانمم چندین میلیون پول داد ک هرچیزی دوست داره بخره تعبیرش چی میشه من شبا از بس فکرم مشغوله خواب چندین جای مختلف رو میبنم و احساس میکنم تو رویاهام گم میشم
Iran (Islamic Republic of)
M..
۱۵:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
من خواب دیدم که پدرم گوشی رو ازم گرفته و بعدش سیلی زد بهم لطفا بگید تعبیرش چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۰۸:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام بنده خواب دیدم به یک مراسم جشن و سرور رفتم.بیشتر به عروسی می خورد،عروسی خودم.ولی نه خودم رو در لباس دامادی دیدم نه عروس رو دیدم...فقط مهمان ها رو میدیدم که مشغول خوردن شام بودند...بعد از مراسم هم رفتم خانه ی یکی از بستگان...خواهشا بفرمائید تعبیرش چیست.
Iran (Islamic Republic of)
Sdf
۱۶:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
من خواب یکی از دوستان کارشناسیمو دیدم که 5ساله از هم خبری نداریم.کلا فراموشش کرده بودم.دقیقا شب بعد بهم پیام داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام.من خواب دیدم ک یکی ار دندانهای جلوموکندم بعد چند تاش کنده شد قبل از اذان صبح بود البته من نمازنمیخونم تعبیرش چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا نماز نمیخونی اون دنیا اولین سوالی که از شما میپرسند راجب به نماز هست مگه ۵دقیقه صحبت با خداوند انقد براتون سخته تازه یودش همش برای خودمونه وگرنه خداوند که به من وشما نیازی نداره تو رو خدا نمازتونو بخونید که اگه بعدا پشیمون بشید چطوری می خواهید این همه نماز رو قضا کنید از همین حالا بخونید که خداوند توبه پذیر هست.
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۹:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
خواب دیدم مادر فوت شده بنده از خالم لباس قرض گرفت و یه چیز دیگه که یادم نیست چی بود و اینکه اول شعبان بین ساعت 6،7 صبح تا 8و نیم صبح بود، ممنون میشم تعبیرش کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۲۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام داداش بنده خواب دیدن که با مادرم و مادربزرگ (پدری) در ماشین هست مادربزرگم به ایشون میگه پدر بزرگت هفته دیگه منتظر توئه (پدربزرگم ۴ساله فوت شده ) خواهش میکنم تعبیرش رو بگید من نگرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
من امشب البته بعد از اذان صبح خواب دیدم که چند تا حیوان مثل گربه و خرگوش و حیوان دیگری دارند با من حرف میزنن و میگن که حضرت فاطمه همیشه خواب میدیده که دنیا مانند ریسمانی هست دور هم پیچیده که دارد آتش میگیرد ومن آن آتش گرفتن ریسمان تو خواب توذهنم میدیدم آیا تعبیری دارد
Iran (Islamic Republic of)
٭٭٭
۱۱:۵۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام من خواب دیدم صدای بهم گفت قبل از اینکه مسخ شوی این کار را انجام بده این چه تعبیری دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام من صبح شنبه 3اسفند بین ساعت 8تا9 خواب یکی از آوات را دیدم ب من گفت تو درلیس قرار گرفتی نفر 18دهم هستی آیا تعبیری دارد
France
سحر
۰۸:۲۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۰:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام
من قبل نماز صبح ۴ بار خواب حاج قاسم سلیمانی رو دیدیم خوابم مبهم بود حتی برا خودمم نمیتونم مرورش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۰:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام من خوب دیدم که دکتر دندانپزشک میخاد دندونم رو بکشه و میگفت که حتما خیلی درد داره ولی موقع کشیدن اون اندازه که گفته بود درد نداشت و من اون دندون رو هم دیدم که یه دندون تقریبا بزرگ بود
در ضمن این خواب من بعد از اذان صبح بود ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید
Iran (Islamic Republic of)
Melina
۱۶:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام من دیروز خواب یه پیشگو رو دیدم
Afghanistan
گونیش
۲۱:۵۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام ببخشید من یک خواب دیدم که خیلی خوب بود و دوست دارم به حقیقت بپیوندد آیا خوابم به حقیقت میپیوندد و یا چه کنم که راست شود خوابی را که دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۶:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام من خواب دیدم النگویی داشتم که روی اون ایه قران حک شده النگو هم طلا زرد بود ممنون میشم تعبیرش رو بگید
همچین یه طلای دیگه ای داشتم که نگین های سبز داشت
Iran (Islamic Republic of)
کژال
۲۲:۴۰ ۰۳ دی ۱۳۹۸
من درشب پانزدهم شعبان خواب دیدم با یک نفر ازدواج کردم وبه هم رسیدیم ودر یک خانه روبروی هم روی مبل نشسته بودیم وبعد باهم رفتیم سوار ماشین شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
سلام خواب مادری که مرده است خوب است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
در خواب دیدم عروسی داداشم هست و مامانم هم آمده که فوت کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین استور
۱۸:۳۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
در خواب دیدم که در تاریکی بعد از ساعت 12 دنبال آژانس برای رفتن به خانه یکی از فامیل ها می‌گشتیم که یکدفعه یکی از فامیل های دورمان که رئیس کاروان به کربلا بود مارا سوار به اتوبوس زائرین کرد در یک جایی کاروان برای استراحت به یک خرابه که کنارش دام بود توقف کردند در محلمان را باز گذاشتیم تا اینکه از دور حیواناتی را دیدیم تا در را ببندیم یکی از حیوانات وارد محلمان شد بسیار شبیه گرگ بود و فکر کردیم گرگ است تا اینکه به دست گرفته و فهمیدم بزغاله است و در محلمان را به روی حیوانات دیگر باز کردیم و فهمیدیم که همه آنها گوسفندان دام بودند که در اطراف می گشتند و ما قبل از آن آنها را گرگ و حیوانات درنده می‌دیدیم تعبیر خواب چیست
Korea (Republic of)
Sara
۱۹:۱۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
سلام
ممنون میشم تو تعبیر خوابم کمکم کنید خیلی ذهنمو درگیر کرده . من صبح جمعه خواب دیدم که منو دختر داییم تو یه زمین دیمی قدم میزنیم که پر از چاقو وکارد آشپزخونه بود هر کدوممون دوتا کارد برداشتیم ، و رفتیم لای درختا بعد شوهرم با چند مرد وایساده بود راجع به فیلم پورن حرف میزد وکمربندشوباز میکرد بعد یهو من دراومدم وفرار کردم پناه بردم به یه مسجد. (ودر واقعیت هم همین مسئله وجود داره که متوجه شدم شوهرم این فیلما رو نگاه کرده با اینکه مرد با ایمانیه و من چندین بار ازش گذشتم و قول دادم کمکش کنم باهم حلش کنیم اگه نشه طلاقمو میگیرم)
لطفا بگید تعبیرش چیه خیلی استرس دارم وآدمیم که خابام تعبیر میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۲۳:۱۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
خواب دیدم که زن همسایه از من کمک خواسته که برای زایمان دخترش بهش کمک کنم و منم رفتم بالای سر دخترش که درد زایمان داشت تا رسیدم و کمی کمک کردم دخترش خیلی راحت زایمان کرد بعد زن همسایه رفت روی پشت بوم خونشون که اذان بگه و از من تشکر کنه ولی قبلش برگشت بمن گفت اگر کسی برای تبریک بره پیششون شیرینی برای پذیرایی نداره منم شکلاتهای رنگی داشتم با خوشحالی کل کشیدم و شکلاتها رو پرت کردم بطرف بالای پشت بوم خونشون روی سر خود زن همسایه و بقیش هم میخواستم بهش بدم که ازم تشکر کرد و بهم گفت من دیگه چیزی نمیخوام ؛ بهم گفت تو هم برای زایمان دخترم بهم کمک کردی هم بهم شیرینی دادی بعد من از خواب بیدار شدم دیدم ساعت حدودا یک ظهر هست ؛ میخوام بدونم تعبیر خوابم چیه ؟؟ و اصلا خواب ظهر تعبیر داره ؟؟ سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
پری
۱۲:۲۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید.من مامانم یه خوابی دید که تعبیرش میشد من با یه پسری ازدواج میکنم اما الان یه پسر دیگه وارد زندگیم شده و من یکم گیج شدم.
Iran (Islamic Republic of)
یاسمین
۱۸:۱۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
.سلام خسته نباشين من ساعت چهارنيم عصرخواب دیدم درقصري هستم و میخواستم خارج بشم و یک خرابه دیدم داشتم از خرابه که نم ناک بودبالاميرفتم سکه جلب توجه کرد منو وهمينتوربيشتربيشتر پیداکردم که نمی توانستم آنهارا گذامخفي کنم تا کسی نبينه ودراخرازخرابه بیرون آمدم داشتم میرفتم که دختر پادشاه بااسبش ازآنجا رد میشد وقتی رفت من خواستم بگریزم یک دفه صداامدپشتم را نگاه کردم دختر پادشاه از اسب افتاده بودوبيهوش بوددرخوابم نمی دانستم کمکش کنم يابرم ولی دلم پیش دختر بود یک دفه بیدار شدم. ممنون میشم جوابم بدین اخ من همچین خوابی به عمرم ندیده بودم
Sweden
دخترک تنها
۱۷:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام من چن باره که خواب یکی از آشناهامونو میبینم که یا باهام حرف میزنه یا نگام میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا تعبیر خواب مرا بگوید خواب دیدم انگور تقریبا رسیده وخیار سبز از گروهی از مردم پذیرایی می کردم البته هنگامی که خواب میدیدیم آفتاب زده بود ساعت هشت یا هشت کنیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
خواب دیدم در قبرستانی شخصی از اقوام نزدیک رو دیدم که ردی دیوار قبرستان نشسته بود با او حرف زدم بعد او بسیار خوشحال شد و باهم به یک خانه برگشتیم بعد چندیقه مرا صدا کرد و به من یه گل پژمرده رز داد
البته این خوابو ساعت ۷ و نیم صبح دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
تلنگر برای همه است.
Pakistan
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام من شب تا صبح خواب دیدم که پسری دارم میشه تعبیر کنین خودم هم ۳ تا پسر دارم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۰:۵۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
سلام اگه پسر را بصورت واضح دیده باشی دختر دار میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام من صبح خواب دیدم ک‌گربه ای گربه دیگری دنبالمیکند وان گربه از ترس بطرف من میاید ولی من هر دفعه اورااز خود دور میکردم ولی دفعه سوم بطرفم امد ومنم از شدت ترس از خواب پریدم این خواب چ‌تعبیری دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
Parimah.
۱۱:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۸
سلام من دیشب خواب دیدم با دوستانم در حمام عمومی هستم و حمام میکنم .اب گرم یا سرد یادم نمیاد...تعبیرش چیه.یادمم نمیاد قبل اذاب بود یا بعده اذان..تروخدا تعبیرش کنید
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۰۶:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
خواب دم صبح تعبیر داره؟ خوابایی ک آشفته و طولانی هستن چطور؟ یا مثلا وقتی خواب ببینیم که غسل حیض ب گردنمون باشه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
با سلام خدمت خوانندگان محترم، با توجه به تجارب شخصی صحبتهایی که در خصوص تعبیر خواب و استفاده آن برای پیش بینی آینده کاملا درست است البته این پیش بینی گاها منجر به تغییر آینده خواهد شد که البته تغییر در کل مسیر زندگی را می طلبد و اینگونه نیست که بشود همان مورد خاص را تغییر داد. دوم اینکه، که البته مورد اشاره عزیزان صورت نگرفته و آن اینست که گاها خواب ها صرفا جنبه عذاب و پاداش روح را در خود جای داده، به نحوی که شخص در مشکلات دنیوی هم روح هست که دچار سختی و راحتی می باشد نه جسم و این موضوع در رویا نیز صادق است و انسان پاداش و عذاب برخی رفتار ها را در غالب خواب از آن برخوردار می شود.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۶:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۷
خواب دیدن شخص جنب تعبیر دارد؟
United States of America
سارا
۰۰:۵۸ ۱۱ دی ۱۳۹۷
همونطور که در واقعیت فکرمی کنید به گذشته یا اینده و ممکنه چیز هایی از اینده پیش بینی کنید که واقعی در بیاد تو خواب هم همین طوره در واقع بخش غیر ارادی بدنتونه که به گذشته اینده میره و ممکنه چیز های رو پیش بینی کنه درست در بیاد. خوابتون رو برای کسی تعریف نکنید چون با اون میتونه به برنامه هاتون و ایده ها و دغدغه هاتون پی ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۰ دی ۱۳۹۷
امیدوارم خواب ببینم که فوت کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۷
من خواب دیدم که فوت کردم و روحم از تنم جدا شد اینقدر لذت بخش بود بسیار سبک شده بودم آرزو دارم دوباره خواب م ردن وجدا شدن روحم ببینم اگه مردن این جوری باشه واقعا لذت بخشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۰ دی ۱۳۹۷
خوش‌بحال‌کارشناس‌که‌فکرکنم‌با خیال راحت زندگی‌می‌کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۰ دی ۱۳۹۷
خداوند رحمان ک رحیم تمام افریده هابش را ازروی دوستی و به همه تلنگر میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۰ دی ۱۳۹۷
باسلام
لطفا یکی جواب سئوال منا بده
چرا وقتی پزشک بیماررا برای عمل جراحی بیهوش میکنه بیمارخوابی نمی بینه مگر بیهوشی
یک خواب عمیق نیست
ممنون میشم اگه کسی جوابما بده .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۲۲ ۱۰ دی ۱۳۹۷
خواب انسان در ارامش کامل انجام میشه اما بیهوشی انسان در رنج و ملال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۰ دی ۱۳۹۷
درخواب روح ازبدن خارج میشه البته ارتباطش قطع نمیشه ولی بیهوشی سرکردن شدیدبدنه که بدن احساس دردنکنه ولی روح دربدن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۰ دی ۱۳۹۷
خیلی ممنونم عالی بود برایم سئوال بود متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۰ دی ۱۳۹۷
خیلی جالب بود احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۰ دی ۱۳۹۷
اگر شخصی خواب جهنم را ببیند و باعث توبه شود رحمت و تلنگر از طرف خدامحسوب میشود و انسانهای گناهکار هم بنده های خدا هستند و تا زنده اند به وسیله رحمت بی کران الهی درهایی برای بارگشت به خدا بسویش همیشه گشوده میشود شاید یکی از این درها خواب جهنم باشد
آخرین اخبار