رییس شورای اسلامی شهر شوشتر از انتخاب شهردار جدید این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین زلقی، رییس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: امروز، جمعه ۷ دی ماه، عباس اسکندری نیا در صحن علنی شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار جدید این شهرستان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این نشست برای رای گیری بین ۲ نامزد تصدی شهرداری شوشتر برگزار گردید اظهار کرد: عباس اسکندری توانست ۷ رای موافق را از آن خود نماید.

زلقی اذعان داشت: عباس اسکندری نیا از نیرو‌های با تجربه، بومی و توانمند شهرداری شوشتر است که از این جهت توانست تمام آرای شورای شهر را به خود اختصاص دهد.

رییس شورای اسلامی شهر شوشتر تصریح کرد: پس از سال ها، تصدی شهرداری شوشتر به یک جوان بومی رسیده است که انتظار می‌رود بدون وابستگی به هیچ نهاد یا حزب خاصی فعالیت خود را آغاز کند و در انجام امور از شورا و کارکنان شهرداری مشورت بگیرد.

به گفته شاهین زلقی، عباس اسکندری سابقه سرپرستی شهرداری، معاونت شهرداری و مسئولیت در واحد‌های مختلف شهرداری شوشتر را در کارنامه خود دارد.

عبدالنبی شیربیگی شهردار پیشین شوشتر بعد از ۶ ماه در آبان ماه سال جاری استعفا داده بود و عباس اسکندری نیا سرپرستی شهرداری را عهده دار شده بود.

انتهای پیام/گ

شهردار جدید شوشتر انتخاب شد

برچسب ها: شورای شهر ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.