رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: انتخاب شهردار پیش از پایان مهلت سه ماهه سرپرست شهرداری، در راس اولویت‌ها و برنامه‌های شورای شهر اندیمشک قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نعمت مریدی رئیس شورای شهر اندیمشک شامگاه شنبه با تاکید بر لزوم استفاده از زمان برای خدمت‌رسانی به شهروندان بیان کرد: گزینه‌های شهرداری باید هر چه سریع‌تر معرفی و پیش از پایان دوره سرپرستی شهرداری برنامه‌های گزینه‌های معرفی شده از سوی اعضا مطالعه و شهردار انتخاب شود.

وی با تاکید بر عهدی که اعضای شورای شهر در ابتدای راه مسئولیت با شهروندان بسته‌اند، گفت: طولانی‌ شدن روند انتخاب و معرفی گزینه‌های شهردار به امر خدمت‌رسانی در شهر آسیب جدی وارد خواهد آورد از این روی باید در کوتاه‌ترین زمان گزینه‌ها به شورای شهر معرفی و جلسات ارائه برنامه‌ها و انتخاب شهردار جدید انجام گیرد.

در نشست تعیین نرخ تاکسی و خودروهای عمومی شهر اندیمشک در ساختمان شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: تفاوت سلایق در شورای شهر اسباب پیشرفت و توسعه خدمات بوده و عملکرد شورای شهر با نگاه به خدمت و رضایت‌مندی شهروندان مدنظر است‌.

وی با اشاره به قطع ۶ اصله درخت به دلیل پوکی تنه درختان و وجود موریانه در محدوده راه‌آهن افزود: ۲۰۰ اصله درخت بومی منطقه از نوع کنار برای جبران این قطع درخت و نیز ایجاد فضای سبز در شهر کاشته شد.

رئیس شورای شهر اندیمشک، با انتقاد از غیبت برخی اعضای شورای شهر تصریح کرد: باید برای پیشرفت و توسعه خدمات، همه اعضا در کنار هم برای خدمت به شهروندان کمک کرده و تفاوت سلیقه را به فرصتی برای طرح مباحث و دغدغه‌های عموم شهروندان تبدیل کرد.

وی با اشاره به لزوم بهسازی معابر و فضای سبز شهری اندیمشک گفت: انتخاب شهردار پیش از پایان مهلت سه ماهه سرپرست شهرداری اندیمشک در راس اولویت‌ها و برنامه‌های شورای شهر اندیمشک قرار دارد.

مریدی اظهار کرد: کار بهسازی پارک زیتون با هدف ساماندهی فضای سبز شهری و لکه‌گیری روکش آسفالت برای سهولت تردد شهروندان و دسته‌جات عزاداری در شهر در چند روز باقی‌مانده تا محرم با اولویت معرفی محل تردد هیئت عزاداری در شهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

انتخاب شهردار در اولویت برنامه‌های شورای شهر اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.