مربی تیم تکواندو ملوان نداجا گفت: لیگ برتر سکوی پرتاب تکواندوکاران به تیم ملی است و هوگوپوشان می‌تواند بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشند.

حجی زواره: لیگ برترسکوی پرتاب تکواندوکاران به تیم ملی است/ از تیم‌های مختلف پیشنهاد مربیگری دارممسعود حجی زواره مربی تیم تکواندو ملوان نداجا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در لیگ برتر تکواندو بیان کرد: پس از خداحافظی از اینکه از دنیای ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خداحافظی کردم به کلاس‌های مربیگری رفتم و خوشبختانه کارم را از دور برگشت این فصل از لیگ در تیم ملی ملوان به عنوان مربی آغاز کردم.

او ادامه داد: لیگ برترسکوی پرتاب تکواندوکاران به تیم ملی است و هوگوپوشان می‌تواند بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشند. به نظرم لیگ برتر پشتوانه خوبی برای تیم ملی خواهد بود.

حجی زواره تصریح کرد: در زمان ما قرارداد‌ها در لیگ برتر بیشتر بود، اما در حال حاضر بودجه تیم‌ها کم شده و شرایط سخت شده است، اما باز هم خوشبختانه ملی پوشان ما در لیگ شرکت دارند و این موضوع به آمادگی آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

او در مورد وضعیت تکواندوکاران تیم ملوان گفت: ورزشکاران تیم ما درجه ۳ و ۴ هستند و ما تلاش می‌کنیم تا شرایط برای رشد آن‌ها فراهم شود. امیدوارم که بتوانم در کنار صالحی سرمربی تیم به موفقیت و ارتقا جایگاه ملوان در لیگ برتر تکواندو کمک کنم.

حجی زواره درباره اینکه آیا در فصل بعد هم در کنار تیم ملوان می‌ماند یا خیر بیان کرد: در حال حاضر از چند تیم پیشنهاد دارم که در انتهای فصل درباره آن تصمیم گیری می‌کنم و هنوز تصمیم جدی درباره این موضوع نگرفتم.

ملی پوش سابق تکواندو دراره رقابت‌های جهانی منچستر عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان شرایط متفاوتی با سایر رقابت‌ها دارد. این رویداد یکی از سنگین‌ترین رقابت‌ها بعد از المپیک است و امیدوارم تیم ملی ما بتواند در این دوره عملکرد موفقی داشته باشد و با کسب مدال‌های خوشرنگ مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هموارتر کند.

حجی زواره در پایان گفت: بعد از حاشیه‌های زیادی که تکواندو پشت سر گذاشت اکنون آرامش و اتحاد خوبی در تیم ملی وجود دارد و امیدوارم این روند تا پایان المپیک ۲۰۲۰ ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو 


انتهای پیام/

اظهارات حجی زواره درباره وضعیت لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار