ملی پوش تکواندو کشورمان گفت: هدفم کسب مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر است تا سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورم.

هادی پور: هدفم کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی است/تصمیمی درباره تغییر وزنم ندارمآرمین هادی پور ملی پوش تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهان یکی از بزرگترین رویداد‌های ورزشی است و تیم‌ها با بهترین نفرات خود حاضر می‌شوند و امیدوارم که تمام ملی پوشان ما در این رقابت‌ها عملکرد داشته باشند تا دست پر به کشور برگردیم.

او ادامه داد: مسابقات جهانی در کسب سهمیه المپیک نقش بسزایی دارد و ورزشکاری که بتواند مدال طلا این رقابت‌ها را بدست آورد ۹۰ درصد مسیر کسب سهمیه را طی کرده است و تمام هدفم کسب مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر است تا سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورم.

هادی پور درباره شناختش از حریفان حاضر در مسابقات جهانی منچستر گفت: هنوز اسامی تیم‌های حاضر در مسابقات جهانی مشخص نشده است، اما از بیشتر حریفانم شناخت دارم و اگر در ترکیب تیم ملی ثابت شوم با آنالیز روی حریفانم سعی می‌کنم بهترین نتیجه را بدست آورم.

ملی پوش تکواندو درباره حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت تا تکواندوکارانی که در رقابت‌های گرندپری و المپیک جوانان موفق به کسب مدال شدند از حضور در مرحله اول رقابت‌های انتخابی معاف شوند به همین دلیل من و میر هاشم حسینی و سجاد مردانی به دلیل مدال آوری در گرندپری و مدال آوران المپیک آرژانتین از حضور در مرحله اول معاف هستیم و باید دور دوم و در مسابقات انتخابی درون اردویی شرکت می‌کنم.

هادی پور درباره تغییر وزن خود برای رقابت‌های جهانی منچستر گفت: هنوز در این باره با کادر فنی تیم ملی صحبتی نکردم. اگر هم قرار باشد تغییر وزن دهم باید مطابق قوانین و با نظر کادر فنی تیم باشد تا در رقابت‌ها با مشکل مواجه نشویم.

تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد درباره دور برگشت لیگ برتر بیان کرد: هفته‌های اول دور برگشت را با موفقیت و پیروزی آغاز کردیم. مشکل داوری نداریم. بیشتر مشکلات لیگ به هوگو‌ها و کلاه‌ها بر می‌گردد. امیدواریم که  مسئولان فدراسیون این مشکل را برطرف کنند تا ورزشکاران و داروان در رقابت‌های لیگ برتر با مسئله کمتری مواجه شوند.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات هادی پور درباره تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار