استندار همدان گفت: این استان از سند راهبردی توسعه سه ساله برخوردار می شود.

نگارش و تنظیم سند راهبردی توسعه استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی استاندارهمدان با اشاره به جهت گیریهای بودجه سال آینده گفت : بودجه سال آینده با هدف کم کردن فشارهای اقتصادی ومعیشتی از دوش مردم وایجاد اشتغال ورونق اقتصادی بسته شده است.

این سند توسعه که به همت سازمان مدیرت وبرنامه ریز استان در دست تدوین است قرار است اعتبارات براساس مزیت ها وظرفیتهای توسعه هر شهرستان وبین طرحهای شاخص واثر گذار شهرستانها توزیع شود.

درستاد اقتصاد مقاومتی گزارشی از کمیته عمران وانرژی این ستاد ارائه شد که بخشی از رهاورد آن ذخیرسازی۱۷۰ میلیون متر معکب آب ، بازچرخانی ۱۵ میلیون مترمکعب پساب فاضلاب واستفاده از آن درتولید،  برخورداری ۲۵ درصد روستاهای کم آب از آب سالم وبهداشتی، ایجاد بیش از ۳۰۰ خانه بهداشت ومرکز خدمات بهداشتی درمانی روستایی وهمچنین ایجاد ۶ نیروگاه خورشیدی است.

در ادامه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ، فرماندار شهرستان ویژه ملایر هم گزارشی از روند طرحهای مرتبط با اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ارائه کرد که در حوزه مبل ومنبت برای این شهرستان در سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی بهمراه داشته است .

انتهای پیام/د.ا

تدوین سند راهبردی توسعه استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.