بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برخی‌ها پس از عملکرد تیم ملی در جام جهانی روسیه به گونه‌ای جلوه داده اند که انگار قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آسان است.

غفوری:پتانسیل قهرمانی در جام ملت های آسیا را داریم/برخی قهرمانی را آسان جلوه کردندبه گزارش خبرنگار اعزامی فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه  تمرین شاگردان کی روش در کمپ اسپایر قطر گفت: در حال حاضر در مرحله آخر اردو هستیم و شرایط  خوبی را نیز داریم. هر روز تمرینات به صورت منظم در حال برگزاری است و به دنبال آن هستیم تا به بهترین شکل ممکن برای دیدار ها و جام ملت های آسیا آماده شویم.

غفوری درباره محل برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد:کمپ اسپایر عالی است و شرایط بسیار عالی زمین و امکانات این مجموعه ورزشی قابل مشاهده است.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درباره با رقابت بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی جام ملت ها گفت: همه بازیکنان تیم ملی در حال رقابت هستند و تمام بازیکنان دوست دارند تا به تیم ملی کشورشان خدمت کرده و در ترکیب آن حضور یابند. من نیز در تلاش هستم تا برای تیم ملی فوتبال کشورم بازی کرده و هر چه دارم را می گذارم تا بتوانم کمک کوچکی به تیم ملی فوتبال ایران کرده باشم.

غفوری درباره انتظارها از تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت های آسیا 2019 گفت: پتانسیل بالا بوده و توانایی قهرمانی را داریم. بسیاری افراد پس جام جهانی روسیه  به صورتی جلوه دادند که انگار قهرمانی در جام ملت ها آسان است اما بدانید کار راحتی نیست. همه تیم ها در تلاشند و با شرایط و امکاناتی بیشتر از ما نیز به کار خود ادامه می دهند در نهایت اما شاهد آن هستیم که قهرمان نمی شوند. هدف همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قهرمانی در جام ملت های آسیا است و امیدواریم به جایگاه  خوبی رسیده و دل مردم کشورمان را نیز به دست آوریم.

غفوری در پایان اظهار کرد: من جام جهانی روسیه را از دست دادم و تجربه بسیاری بدی را از آن زمان دارم با این حال دوست نداشتم تا جام ملت های آسیا را از دست بدهم به همین دلیل جنگیدم و خواهم جنگید تا  بتوانم به تیم ملی فوتبال کشورم کمک کنم.


بیشتر بخوانید:

آزمون در تمرین شرکت نکرد/ قلی زاده و جهانبخش اختصاصی تمرین کردند + تصاویر

بازیکن ایرانی در لیست مهاجمان برتر جام ملت‌های آسیا

دوئل ۳ باشگاه لیگ برتری فوتبال برای جذب مهاجم سابق تیم ملی


انتهای پیام/

اظهارات غفوری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار